Reacties

Reacties 1 - 32 van 32

Naam Reactie Datum
Peter en Manja van Deventer Moeten jullie echt doen alleen niet naar de kapper… 24 nov. '16
Nico en Marion Deze gaan we onthouden, ziet er goed uit! 24 nov. '16
Koos Schenk Hallo Lui, Wij lezen het , als we in het land zijn… 18 nov. '16
Rene en Lia Hoort er ook bij, lekker eten, En joh, je hebt toch… 17 nov. '16
Francien kruijs Het ziet er zwart van de mensen 14 nov. '16
Francien kruijs Wat zien jullie toch veel mooi's onderweg 14 nov. '16
Nico en Marion Ziet er allemaal aantrekkelijk uit, leuk de combinatie… 14 nov. '16
Rene en Lia Wat een leuke verslagen en de foto`s van Bilbao, geweldig.… 14 nov. '16
Peter en Manja van Deventer Maarten, jullie hadden niets te veel gezegd over de… 13 nov. '16
Maarten Van Gasteren Oude camper Mooi trouw huisje op wielen en waar je… 13 nov. '16
Maarten Van Gasteren Eerst een dans in de camper later een om de camper… 10 nov. '16
Maarten Van Gasteren Weer bijna een reis door een prachtig land maar je… 10 nov. '16
Maarten Van Gasteren Je hebt niemand om de kerk zijn boete zien doen maar… 10 nov. '16
Nico odijk Mooie foto s 7 nov. '16
Peter en Manja van Deventer Dank je francien. En allemaal zelf genomen. 2 nov. '16
Francien kruijs Daar valt nog wel wat te klussen. 1 nov. '16
Francien kruijs Prachtige foto 1 nov. '16
Francien kruijs Jullie genieten er wel van leuk zo mee te genieten… 1 nov. '16
Rene en Lia Nou je hebt je best weer gedaan , weer met plezier… 1 nov. '16
Maarten Van Gasteren Het heeft echt moeite gekost om die scheur te repareren… 31 okt. '16
Maarten Van Gasteren Ha Ha Ha Ik had hem wel eens willen zien staan bij… 26 okt. '16
Peter en Manja van Deventer Goed he van Peter? Enne sorry twas geen 8 maar 48… 24 okt. '16
Maarten Van Gasteren Lissabon met de hop on hop off is voor Peter een grote… 24 okt. '16
Maarten Van Gasteren Je hebt meestal wel van die koopjes van 5 euro Maar… 21 okt. '16
Maarten Van Gasteren wel jammer dat je in Portugal p zoveel plaatsen entree… 21 okt. '16
Rene en Lia Vind dit een super leuke site, handig dat je zo de… 21 okt. '16
Maarten Van Gasteren Mooi verhaal en gezellig omdat het je eindelijk is… 20 okt. '16
Rene en Lia Nou het was wel weer even stil hoor, zonder jullie.… 20 okt. '16
Peter en Manja van Deventer Leuk dat jullie meegenieten en zo blij dat ik nu iets… 20 okt. '16
Rene en Lia Hai Peter en Manja, Eindelijk jullie verhalen, was… 20 okt. '16
Nico en Marion Fijn dat we nu ook de rest van jullie avonturen kunnen… 20 okt. '16