Deel 5

25 april 2024 - Cullera, Spanje

Nou ja lekker rustig  weekend doorbrengen.........dat er kermis was hadden we al gezien. Maar wie kont er in vredesnaam op het idee om 's ochtend om kwart voor zes vuurwerk afte steken. Mens hou op dat is toch geen tijd. We gaan er maar uit en zitten dan met een duffe kop en een kop koffie naar buiten te kijken. Ach ja het is mooi vuurwerk dat wel

1000027646maar dit tijdstip. We snappen het niet. Om zeven uur stoppen ze en kan Giel uit gelaten worden. En ooooo dan om acht uur al naar Alzira waar we het adres hebben gekregen van een huis. Nou het is maar goed dat we vroeg zijn want met geen mogelijkheid  komen we met de camper bij het huis. Wel jammer want nu hebben  we heen idee hoe het huis er uit zag maar nu kunnen  we netjes op tijd afmelden. Dan door naar Pebralda, ook daar hebben we de coördinaten  van gekregen. Oei kijk nou, bij een rotonde ligt een auto met zijn wielen omhoog, werd zeker te warm onder de bandjes. 1000027596

Als we bijna bij het huis in Pebraldazijn zetten we de camper langs de weg en gaan het laatste stukje lopen. Volgens de coördinaten moeten we het laaste stukje onverharde weg op en we hebben geen idee wat ons dan te wachten staat.

Nou dat valt mee en lekker dat het hier ruikt. Het staat hier vol met sinaasappel bomen die in bloei staan. Na driehonderd meter zien we een huis wat op de foto lijst. Mmmm niet verkeerd ben benieuwd  naar morgen.

Weer in de camper zoeken we een plekje voor vannacht in Pedralba, maar komen dan wel zo vast te zitten in de kleine straatjes dat we geen kant meer op kunnen. Onder politie begeleiding  worden we evenlater Pedralba weer uit gemanoeuvreerd.  De andere plek buiten Pedralba vinden we niets, zeker niet nadat een politie agent ons nummerbord  heeft genoteerd.

Dan maar naar Chiva dat is een leuk plekje, en ach joh al die kleine stadjes liggen zo dicht bij elkaar.

17-4  En dan net doen of je gekke gerritje bent en nog niet eerder bij het huis bent gaan kijken. We hebben er lol in. Peter loopt voorop en zegt iedere keer weer, zou dit het huis wezen? Raar lijkt niet echt op de foto he. Dan is het weer, moeten we dat weggetje op. En dat terwijl de makelaar er niet eens bij is. Dan zijn we bijna bij het huis en komt de makelaar er aan. Het eerste wat we zeggen uiteraard heel onschuldig is,O oei daar past de niet camper niet onder door.  Tuurlijk dat hadden we gisteren  ook al gezien. Och zegt de makelaar dat is binnen een uur weg hoor dat hek geen probleem.  Nee maar dan is het hele hek oom weg. Iets om over na te denken . Het huis is leuk. Mooie grote ruime kamers. Het zwembad ......een drama dat moet helemaal opnieuw opgebouwd worden. De tuin? Een dramanet als de rest om het huis heen. Uitzicht? Troep van de buren een ander drama dus. Zo jammer toch is het huis leuk is de tuin of de omgeving een bende. Is de tuin en de omgeving goed is het huis weer een bende. Zo jammer. En ondanks dat de poort binnen een uur gesloopt  zou zijn was er toch te weinig  ruimte voor de camper. En weer terug naar Turis. Gelukkig morgen daar een bezichtiging.

Jouw reactie