Deel 12

15 januari 2024 - Voorthuizen, Nederland

11-1 Gisteren lekker opgeschoten en met nog zeshonderd dertig kilometer op de teller staan we in Selle-en- Hermoy. Als je het vind is het een prima plek , maar voor je het hebt , wij dus en je kent ons dus zal wel aan ons liggen, is het even zoeken. Drie keer er langs gereden maar dat komt omdat de navigatie de plek links aangeeft en we tegen een muur aankijken, dan rijd je door en keer je en weer geeft de navigatie de verkeerde kant op. weer keren en dan zien we een bordje met een camper erop, en dan is het een klein straatje tussen de kerk en de bakker door.

12-1 En wat voor kerk. Om negentien dertig slaat hij drie keer drie slagen achter elkaar en dan tellen we er dertig. En het geluid komt waarschijnlijk uit een groot conservenblik. En dan voor de laatste keer bij de Franse bakken croissants en een stokbroodje halen, mooie afsluiting van Frankrijk vinden we.

13-1 Vanochtend wakker geworden in  Gerpinnes net onder Charleroi, geen plek om over naar huis te schrijven maar dat hoeft ook niet. Met tweehonderd tachtig kilometer zijn we er. Een ding is hier zeker de klok in de kerk klinkt mooi beter dan het conservenblik van gisteren, maar daar is de plek beter.

En dan kom je thuis en wat denk je???????

Hangt de vlag uit  zit er een spandoel op de auto met Welkom Thuis en zie je de kachel branden. Hoe fijn kan thuis komen dan zijn.

10000247481000024745

1. Maarten Van Gasteren:
    15 januari 2024
    Welkom thuis weer na een enerverende reis met van alles wat mooie foto's en gezellig om te lezen allemaal Nu na een spannende reis terug snel een afspraak bij de huisarts voor Peter goed onderzoek en dan denken dat het allemaal goed komt strekte daarmee Groetjes van Maarten en Bertha met Pepper 🐕
  2. Eva:
    Welkom thuis!!!!
    We duimen voor een positief verloop van de medische onderzoeken
  3. Rene en Lia:
    15 januari 2024
    Ach wat lief, dat is echt fijn thuis komen.
    Nu snel de onderzoeken achter de rug hebben. met een positieve uitkomst !!
    Wij duimen ook voor jullie. Succes xxx
  4. Margriet:
    15 januari 2024
    Fijn thuiskomen zo. Hup, naar de dokter, even dokteren en dan weer op pad 🤞
  5. Wim:
    15 januari 2024
    Goed dat jullie thuis zijn en wat een leuk welkom. Nu maar ff goed uitzoeken wat het probleem is 🤞, we hopen natuurlijk op een positieve uitslag 👍.
  6. Ruud:
    dat is leuk thuiskomen
    Welkom in NL
    Nu succes met het komende onderzoek
  7. N.P Wals:
    16 januari 2024
    Welkom in de sneeuw wereld.Nu maar hopen dat de gezondheid weer up to date wordt.
  8. Robneys:
    16 januari 2024
    Geweldig om zo thuis te komen in deze witte wereld, ik hoop dat de gezondheid weer snel terug komt. Groetjes Rob
  9. Dirk:
    16 januari 2024
    Prachtig, mooi een warm welkom thuis.ook van ons alle goeds lieve mensen.
    🤞😘
  10. Elly:
    16 januari 2024
    Gelukkig veilig thuis. Nu even bijkomen. Sterkte en maar hopen dat het allemaal meevalt .Tot ziens in het bos