Spanje portugal 2016 deel 19

2 oktober 2016 - Mornac-sur-Seudre, Frankrijk

Peter vind het een super plek en sleept de hele dag met zijn stoel van hot naar her om maar niets van alles te missen. De boten die af en aan varen de zeilbootjes die meer achteruit zeilen (door de stroming) dan vooruit en de pont die hier vlakbij aanlegt. Ja joh je kan het nog druk hebben in de vakantie.  Om half twee gaan rijden we naar Monarc-sur-Seurde volgens het boekje één van de 150 mooiste dorpen. We zijn benieuwd.

Er is als we aankomen nog maar één plekje dus weer mazzel. Peter gaan even zijn benen strekken en komt terug met de opmerking dat het wel lijkt of er iets verder op brand is. Even later horen we een fluitje , krijg nou wat tis geen brand, nee joh veel leuker tis een stoomtrein, die rijd hier gewoon langs das ff leuk.  Nu worden we toch wel nieuwsgierig en gaan het dorp in. Allemachtig als dit een van de mooiste 150 dorpen is  dan hoef ik de andere 149 niet eens te zien. Wat een tegenvaller echt we hebben geen idee wat hier mooi is. Ja er zitten allemaal kunstgaleries in, maar verder kunnen we echt niets moois ontdekken, zelfs het personeel van het restaurant is prut. Snel terug naar de camper en morgen verder.

1. Koos Schenk:
    18 november 2016
    Hallo Lui, Wij lezen het , als we in het land zijn , maar vragen ons af of jullie al terug zijn , dit omdat de datum nu na begin oktober is. En het is jammer dat we geen foto van jullie zelf zien.
    groeten van ons, Janny en Koos.