Spanje portugal 2016 deel14

27 september 2016 - Posada de Valdeón, Spanje

Terug bij de camper, we hebben alles bij elkaar zo,n dikke 3,5 uur hier rondgebanjerd, ik ben zo trots op Peter dat ik een ronde dansje om zijn stoel maakt. Hij kijkt me aan zo van "spoor je wel". Inmiddels staat er nog een Nederlandse camper. Ho ho niks mis mee maar dat mens begint, gelukkig tegen een andere Nederlandse, uit te wijdde over haar zoon. Zooooo hij is 25 jaar en doet helemaal niks en ze hebben hem een geweldige jeugd gegeven en is de perfecte kleinzoon gadverdamme om misselijk van te worden. Als de andere vrouw aftaait gaat ze bellen en wel zo,n ontzettend stom lulverhaal dat we onze stoelen pakken en ergens anders gaan zitten.

Gisteravond hebben we gekeken hoe we verder gaan Het wordt Bonar, staat weer lek omschreven en is zo,n 250km rijden. Maar ook nu weer vertrouw geen boek eer je het gezien hebt want ook nu vonden we het niet zo leuk. Dan vinden we midden in de Picos een Posada de Valdeon. Een kleine 80km verder

Mens wat een kwijl route weer Schitterende uitzichten en de camperplek is top. We staan midden tussen de bergen met koeien, kalfjes en zelfs een stier erbij. Kijk zo hoort het en niet zoals we in Giethoorn hebben meegemaakt. Kalfje eruit in de iglo gezet en moeder maar loeiend om haar kalf weer tussen de melkkoeien.

Tis raar als we wakker zijn lopen er meer koeien rond en nu met grote bellen om hun nek. Tis dat we Spaans horen praten want anders hebben we het idee dat er toch iets mis gegaan is en we zo ineens ergens in Oostenrijk beland zijn.

1. Maarten Van Gasteren:
    10 november 2016
    Eerst een dans in de camper later een om de camper en dan genieten van het leven verder naar de Picos heel mooi gebied met de gieren op div.plaatsen Je hebt mooie foto's