Spanje Portugal 2016 deel 5

10 september 2016 - Dénia, Spanje

O jongens weer zo,n prachtige rit door de bergen heen naar Xabia daar is markt vandaag, en waarom liggende parkeerplaatsen nou altijd lager dan waar wij heen moeten? Als we de markt bereiken merken we dat we niet de enige zijn mensenlief wat een drukte, en als we ergens, jaha inderdaad weer dat eeuwige bakkie gaan doen is er buiten niet eens plek meer. Dan maar binnen zitten. Mijn hemel het lijkt wel of we in een kippenhok  belanden wat een gekakel en geschetter we zijn  blij als we weer buiten staan. Tis een hele grote markt waar ik wel een paar leuke zomerschoenen scoor voor wel €5.00 Weer terug is het bad spullen pakken en de zee in duiken. Allemaal zo naar.

En weet je als je in Denia bent moet je dat ook bekijken dus doen we dat vandaag . Hier eerst naar een luxe chinees met ook leuke prijsjes en zowaar is er maar weinig aan mijn vingers blijven plakken. Met slechts €.3.00 aan spulletjes staan we weer buiten, Oud Denia is leuk, sfeervol. Er is een winkel waar een deel van de vloer van glas is zodat je het oude fundament kunt zien. We hebben het warm en gaan eerder naar huis dan de bedoeling is Lekker de zee weer in, zelfs Peter heeft er weer zin in.

9-8 Vandaag een niks dag. Gewoon luieren en doen waar we zin in hebben dus Lia en ik naar het strand en de heren thuis om te kleppen. Gewoon weer een topdag.

Tjonge dan zit het er al weer op we gaan verder. De camper gehaald en achter Lia en René aan naar de Lidl. Boodschappen opgeruimd en afscheid nemen, en dan staat Lia ineens te snotteren, het doosje kan geen afscheid nemen. Wat een poepie is het toch en wat een lief compliment naar ons toe (hoop ik). Maar tis geen afscheid hoor we zien elkaar gewoon straks weer in Nederland.

1. Rene en Lia:
    20 oktober 2016
    Nou het was wel weer even stil hoor, zonder jullie. Heb jullie best gemist. Kan altijd moeilijk afscheid nemen, hahahaha. Maar we zien elkaar gauw weer. Maar eerst nog even genieten, voor jullie, van het mooie weer, Het is hier herfst, brrrrr. XXX
  2. Maarten Van Gasteren:
    21 oktober 2016
    Je hebt meestal wel van die koopjes van 5 euro
    Maar leuke foto's erbij geeft een uitdaging