Reacties
Reacties 1 - 50 van 198
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Marion Witteman | Weer gezond thuis (voor eventjes) gelukkig dat je… | 29 apr. '22 |
| Dirk en José | Ja ook van ons welkom thuis, genoten van jullie reisverslag.… | 27 apr. '22 |
| Rene en Lia | Welkom thuis. We hebben genoten van jullie verhalen.… | 26 apr. '22 |
| Eva | Welkom thuis…. We zullen je beeldende verhalen missen… | 26 apr. '22 |
| Martha en Nico | Heerlijke reis gehad dus die 6 weken is om bij te… | 25 apr. '22 |
| Maarten van Gasteren | Welkom thuis in het drukke Nederland en nu even alles… | 25 apr. '22 |
| Ardi | Welkom in Nederland . Wat een prachtige reis hebben… | 25 apr. '22 |
| Ruud | Welkom thuis ! | 25 apr. '22 |
| Wilma en Fred | Welkom thuis. Kijk uit naar jullie volgende verslag… | 25 apr. '22 |
| Rene en Lia | Bekend plaatje , Vallon- pont D' arc, heel mooi… | 18 apr. '22 |
| Marion Witteman | Wat hebben wij geboft, in Spanje twee maanden alleen… | 15 apr. '22 |
| Sjanie en eep | Leuk verhaal en het is bij jullie nooit saai geweldig… | 13 apr. '22 |
| Ruud | Mooi verhaal Wel koud maar dat is hier ook | 11 apr. '22 |
| Martha en Nico | Nog even en dan schijnt het zonnetje want je weer… | 11 apr. '22 |
| Rene en Lia | Bar en boos het weer, super jammer voor jullie. Je… | 11 apr. '22 |
| Sandra en Gerrit | Wat leuk om je eigen avonturen te lezen als ze door… | 1 apr. '22 |
| Marion Witteman | Wat een avonturen weer😄Ben heel jaloersop het wandelen.… | 28 mrt. '22 |
| Rene en Lia | Jullie zullen wel hele stevige kuiten hebben en een… | 28 mrt. '22 |
| Wilma en Fred | Weer een leuk verslag, lees het met veel plezier.… | 28 mrt. '22 |
| Martha en Nico | Wat een mazzel hadden jullie weer met die smeris 🤦♂️Leuke… | 28 mrt. '22 |
| Sandra en Gerrit | Wat hebben we toch genoten van de prachtig kust bij… | 24 mrt. '22 |
| Ruud | Mooie foto’s | 24 mrt. '22 |
| Annemieke | Een foto van duiven mag zeker niet ontbreken…😄… | 24 mrt. '22 |
| Eva | Nogmaals…. Prachtige foto’s…sepiakleurig is… | 24 mrt. '22 |
| Eva | Mooie foto’s…. Sepiakleurig is artistiek…. Jammer… | 24 mrt. '22 |
| Rene en Lia | Wat je al niet moet doen voor een paar Schitterende… | 24 mrt. '22 |
| Sjanie en eep | Super leuk weer vooral dat jullie weer met z'n… | 22 mrt. '22 |
| Marion Witteman | Wat fijn om jullie verhalen en belevenissen te lezen,… | 17 mrt. '22 |
| Rene en Lia | Jullie verhaal weer met plezier gelezen 😄 Groetjes… | 16 mrt. '22 |
| Wilma en Fred | Weer een leuk verhaal . En herken sommige foto's,… | 15 mrt. '22 |
| Sandra en Gerrit | Nou ik kan jullie uit eerste hand vertellen dat het… | 15 mrt. '22 |
| Margriet | Het blijven leuke verhalen.....🤣 | 15 mrt. '22 |
| Bep | Leuk hoor om al die verhalen te lezen. Fijn dat het… | 15 mrt. '22 |
| Eva | Wat een geklim en geklauter! Gelukkig is er altijd… | 15 mrt. '22 |
| Nellie | Blijft leuk om Julie verhalen te lezen. Natuurlijk… | 15 mrt. '22 |
| Dirk en José | Peter nog gefeliciteerdwe zij door het reizen de data… | 11 mrt. '22 |
| Sandra en Gerrit | Ja we hebben elkaar gelukkig weer gevonden en hebben… | 11 mrt. '22 |
| Maarten van Gasteren | Gezellig met elkaar zo kunnen jullie het weer een… | 10 mrt. '22 |
| Eva | Peter, nog gefeliciteerd. Mooie foto’s Manja....we… | 10 mrt. '22 |
| Martha en Nico | Is weer leuk om wat van jullie te horen.Wij inmiddels… | 10 mrt. '22 |
| Wilma en Fred | Nog gefeliciteerd en weer een leuk verslag | 10 mrt. '22 |
| Rene en Lia | Gezellig voor jullie dat Ger en Sandra er weer zijn… | 10 mrt. '22 |
| Ruud | Gefeliciteerd ! | 9 mrt. '22 |
| Sandra en Gerrit | Oh oh wat een gedoe met dat gas. Ondertussen hebben… | 6 mrt. '22 |
| Ruud | Hey Manja Er is een Lpg Ap waar veel lpg stations… | 23 feb. '22 |
| Maarten van Gasteren | Zo zo dat is toch ook wat kom je met al die techniek… | 23 feb. '22 |
| Maarten van Gasteren | Mooi om mee te maken geen gas en dat met 2 flessen… | 23 feb. '22 |
| Martha en Nico | Wat een leuk en spannend verhaal.Gaat er wel eens… | 23 feb. '22 |
| Rene en Lia | Raar verhaal over dat dekseltje, lijkt wel een oplichterstruc.… | 23 feb. '22 |
| André en Majda | Wij staan tot maandag op camperplaats Tavira, grote… | 23 feb. '22 |
1 2 3 4 Volgende »


- Marion Witteman: Weer gezond thuis (voor eventjes)…
- Dirk en José: Ja ook van ons welkom thuis,…
- Rene en Lia: Welkom thuis. We hebben genoten…
- Eva: Welkom thuis…. We zullen…
- Martha en Nico: Heerlijke reis gehad dus…
Alle reacties »