Reacties

Reacties 1 - 50 van 198

Naam Reactie Datum
Marion Witteman Weer gezond thuis (voor eventjes) gelukkig dat je… 29 apr. '22
Dirk en José Ja ook van ons welkom thuis, genoten van jullie reisverslag.… 27 apr. '22
Rene en Lia Welkom thuis. We hebben genoten van jullie verhalen.… 26 apr. '22
Eva Welkom thuis…. We zullen je beeldende verhalen missen… 26 apr. '22
Martha en Nico Heerlijke reis gehad dus die 6 weken is om bij te… 25 apr. '22
Maarten van Gasteren Welkom thuis in het drukke Nederland en nu even alles… 25 apr. '22
Ardi Welkom in Nederland . Wat een prachtige reis hebben… 25 apr. '22
Ruud Welkom thuis ! 25 apr. '22
Wilma en Fred Welkom thuis. Kijk uit naar jullie volgende verslag… 25 apr. '22
Rene en Lia Bekend plaatje , Vallon- pont D' arc, heel mooi… 18 apr. '22
Marion Witteman Wat hebben wij geboft, in Spanje twee maanden alleen… 15 apr. '22
Sjanie en eep Leuk verhaal en het is bij jullie nooit saai geweldig… 13 apr. '22
Ruud Mooi verhaal Wel koud maar dat is hier ook 11 apr. '22
Martha en Nico Nog even en dan schijnt het zonnetje want je weer… 11 apr. '22
Rene en Lia Bar en boos het weer, super jammer voor jullie. Je… 11 apr. '22
Sandra en Gerrit Wat leuk om je eigen avonturen te lezen als ze door… 1 apr. '22
Marion Witteman Wat een avonturen weer😄Ben heel jaloersop het wandelen.… 28 mrt. '22
Rene en Lia Jullie zullen wel hele stevige kuiten hebben en een… 28 mrt. '22
Wilma en Fred Weer een leuk verslag, lees het met veel plezier.… 28 mrt. '22
Martha en Nico Wat een mazzel hadden jullie weer met die smeris 🤦‍♂️Leuke… 28 mrt. '22
Sandra en Gerrit Wat hebben we toch genoten van de prachtig kust bij… 24 mrt. '22
Ruud Mooie foto’s 24 mrt. '22
Annemieke Een foto van duiven mag zeker niet ontbreken…😄… 24 mrt. '22
Eva Nogmaals…. Prachtige foto’s…sepiakleurig is… 24 mrt. '22
Eva Mooie foto’s…. Sepiakleurig is artistiek…. Jammer… 24 mrt. '22
Rene en Lia Wat je al niet moet doen voor een paar Schitterende… 24 mrt. '22
Sjanie en eep Super leuk weer vooral dat jullie weer met z'n… 22 mrt. '22
Marion Witteman Wat fijn om jullie verhalen en belevenissen te lezen,… 17 mrt. '22
Rene en Lia Jullie verhaal weer met plezier gelezen 😄 Groetjes… 16 mrt. '22
Wilma en Fred Weer een leuk verhaal . En herken sommige foto's,… 15 mrt. '22
Sandra en Gerrit Nou ik kan jullie uit eerste hand vertellen dat het… 15 mrt. '22
Margriet Het blijven leuke verhalen.....🤣 15 mrt. '22
Bep Leuk hoor om al die verhalen te lezen. Fijn dat het… 15 mrt. '22
Eva Wat een geklim en geklauter! Gelukkig is er altijd… 15 mrt. '22
Nellie Blijft leuk om Julie verhalen te lezen. Natuurlijk… 15 mrt. '22
Dirk en José Peter nog gefeliciteerdwe zij door het reizen de data… 11 mrt. '22
Sandra en Gerrit Ja we hebben elkaar gelukkig weer gevonden en hebben… 11 mrt. '22
Maarten van Gasteren Gezellig met elkaar zo kunnen jullie het weer een… 10 mrt. '22
Eva Peter, nog gefeliciteerd. Mooie foto’s Manja....we… 10 mrt. '22
Martha en Nico Is weer leuk om wat van jullie te horen.Wij inmiddels… 10 mrt. '22
Wilma en Fred Nog gefeliciteerd en weer een leuk verslag 10 mrt. '22
Rene en Lia Gezellig voor jullie dat Ger en Sandra er weer zijn… 10 mrt. '22
Ruud Gefeliciteerd ! 9 mrt. '22
Sandra en Gerrit Oh oh wat een gedoe met dat gas. Ondertussen hebben… 6 mrt. '22
Ruud Hey Manja Er is een Lpg Ap waar veel lpg stations… 23 feb. '22
Maarten van Gasteren Zo zo dat is toch ook wat kom je met al die techniek… 23 feb. '22
Maarten van Gasteren Mooi om mee te maken geen gas en dat met 2 flessen… 23 feb. '22
Martha en Nico Wat een leuk en spannend verhaal.Gaat er wel eens… 23 feb. '22
Rene en Lia Raar verhaal over dat dekseltje, lijkt wel een oplichterstruc.… 23 feb. '22
André en Majda Wij staan tot maandag op camperplaats Tavira, grote… 23 feb. '22

 1 2 3 4 Volgende »