Op weg naar Denemarken

12 mei 2019 - Samtgemeinde Sittensen, Duitsland

9-5 Dit wordt gevaarlijk, zelfs nu, oke iets later dan we verwacht hadden, maar toch netjes op tijd met een km stand van 189264 op weg. Eerst naar Barneveld daar schijnen ze lekkere kaas te hebben.

Nou kom net terug met drie stukken heerlijke kaas dus dat was niet gelogen. En een doos eieren en vraag me niet hoe het kan maar voor ruim  twee kilo kaas en de tien eieren was ik nog geen vijftien euro kwijt. Nu op weg naar Neede kijken voor hoezen voor de voorstoelen

10-5 Tuut tuut tuut tuut. Zo even een dagje cursus gehad en mijn kop tuuterd er nog van. En als je me nu vraagt wat of ik weet wat er allemaal verteld is kijk ik je alleen maar waazig aan. Echt geen idee meer. Zal wel met de leeftijd te maken hebben ik sla het gewoon niet meer op. Of het is te veel info geweest dat kan ook. Denk dat ik maar voor de laatste optie ga. O trouwens de stoel hoezen waren er niet meer in de grijze kleur🤭.

11-5 Gisteren toch nog de lege flessen in Kleve kunnen inleveren en zo leuk hè. Dan neem je toch nog weer boodschappen mee en hoef je maar €0,74 af te rekenen. Neehee we hadden niet voor 1euro aan lege flessen. Toen maar op het oude vertrouwde plekje in Kranenburg geslapen. En nu na getankt te hebben, belachelijk dat verschil met Nederland, op naar Ekehaar voor het feest van Gea en Albert.  Zo leuk 12,5 jaar verloofd en vieren ook bijna nooit hun verjaardag, ook zo bekend hé, en nu groot feest. We hebben der zin in. Maar nu eerst ff langs bij Nico en Marion, ook weer feest om daar te zijn.

12-5 Zo nou, zo mag voor ons iedere vakantie beginnen. Wat een feest, echt zo,n ouwe jongens krentenbrood sfeer. Heerlijk en dat eten.........zo lekker. En dan komen Jaap en Carin Krabbedam ook nog. Die hebben we al bijna negen jaar niet meer gezien. En gek hè net als of dat gisteren geweest is. En uiteraard Lia en René maar die horen al bijna bij onze inboedel, maar dan van dat soort waar je geen afscheid kunt nemen. Dan ,s avonds bij Nico en Marion Giel opgehaald en bij hun voor de deur lekker in de camper geslapen.

Wat een fijn stel is dat ook, worden we toch verwend met een uitgebreid ontbijt, maar goed dat Sonja niet mee is op vakantie wat die had vast haar hoofd geschud. Ach word waarschijnlijk een schijt aan Sonja vakantie. Maar wat er verder ook gebeurt, dit weekend hebben we in de pocket.

Navigatie ingesteld op Hirtshals en we zien wel waar we slapen.

Trouwens wij hebben dan wel een fijn weekend achter de rug maar Giel ook, nou ja misschien een beetje frustrerend omdat Saar, de hond van Nico en Marion loops is en Giel weinig uit kan halen,omdat hij een je weet wel hond is, maar verder hebben ze heerlijk gespeeld. Ook daar weer vrienden gemaakt. En stom maar weer vergeten foto's er van te maken. Zeker omdat Giel de kale versie van Saar en Max is.

Dan vinden we een mooi plekje bij een watermolen in Sittesen, mooi parkje er bij en in het dorp een Italiaans ijssalon. En laat die nou open zijn 🤭.  En juist omdat het niet mag smaakt het veel lekkerder. Peter uiteraard zijn rum rozijnen en ik pepermunt en die is me der toch lekker.

1. Ruud:
    12 mei 2019
    Leuk on te lezen Tot gauw!
  2. Wil kroon:
    13 mei 2019
    Leuk om te volgen 👍
  3. Frans en lydia:
    13 mei 2019
    👍🏻 Fijn dat jullie genieten.
  4. Francien kruijs:
    14 mei 2019
    Jullie verhalen zijn nu al leuk .
  5. Ton:
    14 mei 2019
    Volgens mij kan je zo een boek schrijven.
    Goede reis en lekker genieten.
    De buurtjes