Rondreis Spanje 2016 NKC deel 25

8 april 2017 - Toledo, Spanje

Vandaag naar Toledo de groep gaat met openbaar vervoer en wij stappen op de fiets. Als we de camping afrijden zien we ze nog staan wachten bij de bushalte, we zwaaien en fietsen weg. Stelletje klooi joos dat we zijn we nemen de verkeerde afslag en komen op een doodlopend straatje uit. Dus terug en dan stiekem langs een muurtje kijken of ze er nog staan. Ja hoor allemaal nog braaf op de bus wachten. Nou dan wachten wij ook, kijk die afgang willen we natuurlijk niet op ons hebben dat we ze uitzwaaien en dan zelf fout rijden. Man wat duurt dat wachten dan lang zeg, stomme bus komt maar niet. En als die er dan eindelijk is springen we op de fiets en rijden gelijk weg nu wel de goeie kant op. Tis een aanslag op onze conditie maar we redden het , er zitten hele steile wegen in en tja als je A zegt moet je B ook zeggen en met de roltrap hebben we het maar niet gedaan om naar boven te komen want die waren ook steil en heel druk dus om dat nu met twee fietsen te gaan doen leek ons geen goed plan.Toledo1 Dan de benen maar extra gebruiken. Even voor elven komen we op het plein aan waar de andere ook zijn. In het boek stond dat we met zijn allen naar de Kathedraal gaan en daarna vrij ons gaan konden gaan, nou iets netter omschreven dan.  Nu bleek dus dat er en gids was (stond op het bord bij de camper maar niet goed gelezen wel dat de bus om tien uur vertrok) maar  niet dat er ook nog een rondleiding zou zijn tot drie uur door de stad. Dus ik ben meegegaan de kathedraal in en daarna naar Peter terug gelopen en zijn we met zijn tweeën Toledo gaan bekijken. De kathedraal is weer mooi maar al die pracht en praal dat bling bling , op een gegeven moment heb je het wel genoeg gezien.Toledo7   Toledo9  Toledo11   Toledo20 Als je dit zo ziet vallen toch bijna de vullingen uit je kiezen , zoveel overdaad aan goud.

Maar dat dan wel weer de Maria is hier wel heel liefToledo18 Eindelijk eentje die verliefd glimlacht naar haar kind.

Nee dan vinden we het gewoon slenteren door de stad toch nu wat leukerToledo25  Toledo33  Toledo2, want  wij hebben blijkt later de zelfde dingen gezien als zij met de hele club, wat we niet mee gemaakt hebben is dat Maarten door een of andere idioot een knal op zijn achterhoofd heeft gekregen zomaar uit het niets, en dat Laurens, die gek, met zijn stok een rake klap heeft gegeven en toen ook aangevallen werd. Politie is er bij geweest en de dader is meegenomen. Dit is dus wel een hele korte versie van het gebeuren. Zie je maar weer he ben ik er een keer niet bij om op ze te passen gebeurd er dit. S, avonds zijn ze toch nog met Jannie en Adrie naar het ziekenhuis geweest maar gelukkig was er bij alle twee niks ernstig aan de hand.

Nee dan vinden we het gewoon slenteren door de stad toch nu wat leuker , want ook wij hebben blijkt later de zelfde dingen gezien als zij met de hele club, wat we niet mee gemaakt hebben is dat Maarten door een of andere idioot een knal op zijn achterhoofd heeft gekregen zomaar uit het niets, en dat Laurens die gek met zijn stok een rake klap heeft gegeven en toen ook aangevallen werd. Politie is er bij geweest en de dader is meegenomen. Dit is dus wel een hele korte versie van het gebeuren. Zie je maar weer he ben ik er een keer niet bij om op ze te passen gebeurd er dit. S, avonds zijn ze toch nog met Jannie en Adrie naar het ziekenhuis geweest maar gelukkig was er bij alle twee niks ernstig aan de hand.