Rondreis Spanje 2016 NKC deel 16

15 maart 2017 - Cádiz, Spanje

14-2 Valentijnsdag en nooit iets gekregen tot vanochtend, toen kwam Bas voor iedereen een echt plastic rode roos met plastic gipskruid brengen, zo lief. Was er ontroerd van, hum, nu maar hopen dat Peter er iets van opgestoken heeft.  Goed onzin maar vanmiddag gezellig gebould zoals dat in de kring heet met Roelie en Matthieu die staan op een camping hier vlakbij, en uiteraard met Maarten en Bertha. Als we later in de camper een bakkie zitten te doen steekt Laurens zijn hoofd in de camper klept even en gaat dan naar Maarten. Die zien we even later met Bertha naar hun camper lopen. Als peet een peukkie doet hoort hij dat ze vandaag twee jaar getrouwd zijn en of we daar iets komen drinken, ja joh dan kan je toch niet met lege handen aan komen dus gelukkig hier in het kastje bij de spullen van de kleintjes nog wat ballonnen gevonden en er een boeketje van gemaakt, goed het leek nergens op maar gaat om het idee. En daar komt tie weer ja hoor weer met zijn zessen uit eten.

15-2 Via  het hele mooie Cádiz binnendoor naar Dos Hermanas gereden.Cadiz  Cadiz

Het waaide flink in Cádiz maar dat maakte niks uit want de zee is er alleen maar mooier door.Cadiz

Dit is wel een plaats waar we ooit nog een keer terug willen komen.

Wel grappig weer een totaal ander landschap waar we doorrijden en we zijn gelukkig niet de laatste als we op een gezellig camping aan komen waar een deel al bij elkaar gekropen is en zit te borrelen. We schuiven aan en doen mee met de gezelligheid. De jeneverfles van Laurens, was voor hem ,gelukkig nog maar een kwart , wel leeg. Nee aan Peter of mij want mens wat is das smerig.