Reacties

Reacties 51 - 99 van 99

Naam Reactie Datum
Hans en Anita Pieket Wat heerlijk om te lezen wat we allemaal meemaken.… 24 jan. '20
Frans en lydia Gelukkig dat het met Giel goed is gekomen , en voor… 22 jan. '20
Rene en Lia Kunnen niet wachten op de verhalen van Marokko. Veel… 22 jan. '20
Jan Reffeltrath Krijgen op deze manier een goed beeld van jullie belevenissen,… 18 jan. '20
Els Verschure Morgen een goede reis richting Marokko. Zo te lezen… 18 jan. '20
Peter en Manja van Deventer Zo leuk om reacties te krijgen, dan weet ik dat het… 18 jan. '20
Fam Kanselaar en hond Lindie Leuk om je verhalen telkens te lezen, Manja! Goeie… 18 jan. '20
Nico en Marion Gekke Giel, gelukkig snel weer de oude misschien iets… 18 jan. '20
Nellie Heel veel plezier. Het weer wordt slechter volgende… 18 jan. '20
Ruud Leuk verhaal Wat een voorpret 17 jan. '20
Karin Fontijn Eindelijk weer eens tijd gevonden om jullie verhaal… 13 jan. '20
Rene en Lia Voor jullie een kerst om nooit te vergeten :-) Gaaffff. 13 jan. '20
Sandra en Gerrit Wat heerlijk om jouw verhaal te lezen. Heb het zelfde… 12 jan. '20
Rien Wat een avontuurlijke reis om jaloers op te worden… 12 jan. '20
Nico en Marion Geweldig we genieten met jullie mee. We hopen het… 12 jan. '20
Els Verschure Wederom een leuk verhaal. Nog de beste wensen en veel… 12 jan. '20
Francien kruijs Wat bijzonder om zo kerst te vieren en weer prachtige… 12 jan. '20
Marja Gerber Gezellig verhaal weer. Leuk om te lezen elke keer… 11 jan. '20
Frans en lydia 👍🏻 11 jan. '20
Sandra en Gerrit Wat gezellig dat we jullie ontmoet hebben en zo hele… 10 jan. '20
Peter en Manja Dat is goed om te weten Jan. Wees er maar zuinig op… 6 jan. '20
Jan Reffeltrath Letten jullie een beetje op klimgeiten. Mocht het… 5 jan. '20
Ruud Wat een leuk wasserette verhaal In het koude Nederland… 30 dec. '19
Jannie en Marcel Weer heerlijk meegenoten met jullie reis, alhoewel… 30 dec. '19
Marja Gerber Gezellig verhaal weer. Nog een hele fijne doorreis.… 29 dec. '19
Jan Reffeltrath Klinkt allemaal bekend, echt op z,n Peters en Manja,s.… 29 dec. '19
Els Verschure Fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2020! 29 dec. '19
Frans en lydia Mooi verhaal,goede reis verder en alle goeds voor… 28 dec. '19
Francien kruijs Mooi om zo mee te reizen met jullie en nog een mooie… 28 dec. '19
Rene en Lia Heerlijk verhaal , hebben weer genoten. Alvast fijne… 28 dec. '19
Maarten Van Gasteren We hebben vaak gezegd dat Peter op vooruit is gegaan… 14 dec. '19
Francien kruijs Het is heerlijk om jullie op deze manier te volgen… 27 nov. '19
Nellie Wat leuk al die behalen en dat terwijl we inmiddels… 26 nov. '19
Albert Ravensbergen Zo te lezen is het nog een aardige “werk vakantie”.… 25 nov. '19
Els Verschure Wederom bedankt. Leuk om te lezen. Je maakt wat mee!… 25 nov. '19
Bep Leuk om te lezen. 25 nov. '19
Maarten Van Gasteren Heerlijk verhaal van het fototoestel tot de watervoorziening… 25 nov. '19
Marja Gerber Gezellig verhaal weer. Leuk om jullie avontuur meetemaken. 25 nov. '19
Maarten Van Gasteren Dat kerktorentje lijkt op dat wat je ziet op de pas… 9 nov. '19
Els Verschure Hopelijk blijft het zonnetje nu schijnen. Nog veel… 8 nov. '19
Elly de Jong- Sondaar Goede reis en en een hele mooie tijd! 3 nov. '19
Nico en Marion We genieten weer van jullie avonturen, heel veel veilige… 3 nov. '19