Voorbereiding Scandinavie

7 mei 2019 - Nijkerk, Nederland

5-5 Tis gelukt!!!!!! De autopass gaat werken. He he phoe phoe, het heeft wat moeite en tijd gekost maar nu zelfs een mailtje dat we zonder zorgen, ja wat de pas aangaat dan he verder weet je het nooit bij ons, Noorwegen in kunnen. Maar over tijd gesproken, inderdaad het schiet op maar wat is dit een leuke week zo voor de vakantie.

Gisteren een reünie gehad van de coupeuse klas, ik was 15 dat ik er af ging en heb de meiden daarna nooit meer gezien. Oei ik lieg. Corry wel daar ben ik nog op haar  trouwen geweest en een keer in Hilversum, maar de rest had ik al 51 jaar niet meer gezien. En dan kijk je en kijk je en echt????????????/ Ik kon er geen touw aan vast knopen . Is het een goede score als je er twee van de tien herkend? Ben bang van niet, maar zo tegen het eind van de dag kwamen er wat brok stukken boven drijven. Ik ga maar oefenen met de foto's die zijn toegestuurd en hoop dan dat ik de goede namen er bij zet anders sta ik de volgende keer mooi voor schut als ik ze weer zie.

7-5 Camper is klaar de kleren liggen klaar zelfs de Real Dutch Candy's die we willen geven bij het controleren van de campings liggen al klaar.

IMG_20190507_165600

Ik vind dit dood eng.

1. Francien kruijs:
    7 mei 2019
    Jullie eerste foto is in ieder geval al heerlijk om te zien goede reis straks en heel veel plezier .
  2. Marja Gerber:
    7 mei 2019
    De volgende reunie ,weet je onze namen echt wel. Wij hebben tenslotte ook 5 jaar geleden ook elkaar weer opnieuw moeten leren ,kennen.
    Succes met de voorbereidingen van jullie mooie reis.
    Gr marja
  3. Ton:
    8 mei 2019
    Goedereis morgen.
    Ik kan jullie helaas niet thuis uitzwaaien, dus doe ik het maar van het grote eiland in de noordzee👋👋