Tuinenreis Engeland 2013 deel 5

4 mei 2013 - Calais, Frankrijk

4-5. Keurig op tijd wakker, gek toch dat je hier op zo'n kleine ruimte zo goed slaapt. Niet dat je s'nachts niet even wakker bent maar op de één of andere manier slapen we hier gewoon langer. Om half elf samen uiteraard met Hans en Fem maar ook met Jan en Karina nu lopend Calais in.calais7 En dan ook van binnen het gemeente huis bekijken. Wauw wat konden ze vroeger toch prachtig handwerk verrichten. calais14  calais19     calais24   calais25      Als je bedenkt wat voor gereedschap ze hadden. Maar goed verdienen deden ze niet en tijd hadden ze dan weer wel. Toen we onderweg waren kwamen de andere er achter dat ze geen fotocamera mee hadden. Ben ik even blij dat ik eerder mijn fototoestel meeneem dan een handtas. Want stel dat ik hem ook vergeten was ,mens dan had ik me toch de pest er in gehad want was is het mooi binnen. Op de terug weg nog wat brood gehaald en heerlijk in de camper uit de wint opgegeten. Wat waaien doet het vandaag en niet zo zuinig ook. Toen we net op de verzamel plek aan kwamen moest er nog één koppel binnen komen en dan kan de pret beginnen.calais6 calais13