Spanje Portugal 2016 deel 12

23 september 2016 - Bragança, Portugal

In Coimbra staan we te kijken hoeveel campers er al staan en echt we kunnen tellen hoor. Volgens de papieren mogen er maar 20 staan maar we tellen er nu al 80. Maar tis ook weer een leuke plek zo bijna aan het meer.

We hebben de route aangepast en gaan nu maar door naar Bragança en kijken daar wel verder. We zitten in ieder geval dicht tegen de Spaanse grens aan. Portugal heeft mooie plekjes maar heeft ons hart niet gestolen.

Rond, voor ons doen aan de late kant, 16.45uur komen we in Bragança en kunnen in eerste instantie de plek niet vinden, wat voor ons niet zo heel gek is, en dat weet ik. Dan zien we o een heuvel onder het kasteel campers staan. He wat nou terrassen. Leuk leuk, hebben we nog nooit gehad. En gelukkig nog plek. Dus eerst vooruit de plek op maar dat is het dus niet, dan achteruit tussen de campers en een stenen muurtje daar aan het eind op de weg draaien en dan weer achteruit het ritueel herhalen. Ziezo we staan met een schitterend uitzicht.

1. Rene en Lia:
    1 november 2016
    Nou je hebt je best weer gedaan , weer met plezier gelezen.
    Wij zijn ook nog nooit in Portugal geweest en op een of andere manier trekt het ons niet. Wat jij zegt, mooie dingen, maar ook niet jullie land. Dikke kus, René en Lia
  2. Maarten Van Gasteren:
    10 november 2016
    Weer bijna een reis door een prachtig land maar je moet de plekjes kunnen vinden en dat hebben jullie wel gedaan maar ieder zijn eigen smaak Nu verder in Spanje