Rondreis Spanje 2016 NKC deel 8

5 februari 2017 - Gabo De Gata, Spanje

Als we in Crefillent aan komen is het nog heerlijk weer en gaan we in het zonnetje zitten. Leuk even later schuiven Jose met Laurens,Wil en Alex en even later ook Maarten en Bertha er bij aan, Maarten blijkt een tafeltje voor acht personen gereserveerd te hebben dus dat tafeltje is vol dat gaan we dus weer even gezellig doen zo met zijn achten want echt wat je hier voor het eten buiten de deur betaald is echt goedkoop. Nee niet iedere dag doen das nou ook niet echt leuk maar wel heel verleidelijk.

31-1 Al weer de laatste dag van Januari wat gaat dat snel.

Vandaag naar Elche Elchegeweest waar heel veel verschillende soorten palmen staanElche en ik, ja weer met Bertha en Maarten, ruim 160 traptreden hebben beklommen om boven op de kerk het uitzicht te bewonderen, daar stonden Riet en Kay ook al te genieten. Eerlijk gezegd was dat dan ook het mooiste van de dagElche, De excursie op zich was nou mwah niet om naar huis te schrijven, mmmm volgens mij ben ik dan nu wel aan het doen.

1-2 ja weer zo,n rustdag he en dus eerst maar even wat boodschappen gedaan en rond gekeken in een Arabische winkel want we kregen het idee dat we in een Arabische wijk zaten qua winkels. Geeft niet is hartstikke leuk. Tot we de zak met cashew nootjes wilde afrekenen.Voor 7 euries kunnen we ze thuis ook kopen en afdingen wilden ze niet, nou dan toch niet leggen we ze weer lekker terug waar ze vandaan

kwamen. S,middag toch nog even met uiteraard Bertha en Maarten ge jeu de bouled later kwamen Laurens en Adrie er nog bij, tjonge jonge nooit geweten dat je met zo,n simpel spelletje zo,n lol kon hebben.

Dan is het alweer tijd om de boel op te ruimen en morgen weg te gaan. Als we de camper s’’ochtends uitkomen blijken we een van de

laatste te zijn. Nou ja we hebben lekker geslapen. Tis weer een prachtige rit, tuurlijk je kan de snelweg of desnoods de tolweg nemen dan ben

je er vaak als eerste maar dan zie je zo verotte weinig he. Dus dit keer zelfs de snelweg uitgezet en allen binnenwegen genomen die we

maar vinden konden.Tussen Elche en Gabo de Gata          Tussen Elche en Gabo de Gata      Tussen Elche en Gabo de Gata     Tussen Elche en Gabo de Gata     Tussen Elche en Gabo de Gata