Rondreis spanje 2016 NKC deel 3

19 december 2016 - Saint-Rome-de-Tarn, Frankrijk

Het valt ons op dat we telkens netjes op tijd weg rijden dat was voorgaande jaren toch wel even anders. Nu echt waar rijden we iedere  keer al om 10.00 weg. Maar voor je wegrijd moet je dus eerst geslapen hebben en dat ging toch wel ff gek. Toen ik gisteravond in bed wilde gaan liggen keek ik in de ogen van het melkjongentje van van Deventer of te wel Peet lag met een theedoek om zijn hoofd in bed en deed me ontzettend denken aan het melkmeisje van Vermeer. Hij had zo,n koud hoofd s,nacht vertelde hij me toen ik hem stomverbaasd aan  keek. Hoe ik het bed ingekomen bed weet ik niet meer maar echt wat een vent heb ik getrouwd. Vandaag slaan we een camperplek over er zit zo weinig kilometers tussen dat het eigenlijk een beetje onlogisch is. We gaan nu door naar St. Rome sur Tarn. Onderweg zing ik Peter de variant voor van Zachtjes tikt de regen tegen mijn zolderraam, bij mij is het geworden  Zachtjes tikt de regen op het camperdak de rest mag je opvragen staat geen copyright op. Jongens tis echt erg al die tijd dat we onderweg  zijn heeft het geregend. Whaaaaa er is een wonder geschied , vanmiddag is het gestopt met regenen en toen we op de prachtige terras camperplek aan kwamen  scheen de zon. St Rome sur tarneHij bestaat nog!! En nou niet heel hard gaan lachen maar we konden zelfs nog in het zonnetje zitten de thermometer gaf 20gr aan. Nee ik wil het niet meer  snappen We blijven hier gewoon twee nachten wie weet  kunnen we morgen de hele dag wel in de zon zitten. Ik ga de t shirtjes en korte broeken alvast te voorschijn halen. Zelfs zin erin om de achterkant van de camper te wassen. St Rome sur tarne Och wat heerlijk toch he als je zo vol vertrouwen bent. Korte broek, tshirt pfff zou wat, die worden gelijk de  volgende ochtend de kast weer gemieterd want het  regent al de hele nacht en ochtend.  Lijkt verdorie wel of die bui aan onze bumper kleeft. Maar vanmiddag was het even droog en dan toch maar  het dorp met een bezoekje vereren. En dat hebben we  geweten. De klim er heen was een aanslag op onze kuiten en niet zo zuinig ook. Helling proef was hier echt wel nodig. Maar als je die dan gehaald hebt zie je ook wat.St Rome sur tarne

Mooi he die witte kerstboom en dan dat oude balkonnetje

St Rome sur tarne