Dus wel 10

16 april 2023 - Voorthuizen, Nederland

8-4 Zo dat was even anders rijden dan gisteren en eergisteren nu alleen de  D1083 volgen die overgaat in de N 83 en dan kom je vanzelf via Besançon in Vesoul waar we een prima plek hebben bij een groot meermet restaurant. We hebben dus het geluk dat als wij willen gaan eten de keuken net dicht is,  's avond ze wel weer open. Lekker dan we hebben nu trek. Diep teleurgesteld gaan we terug om in de camper maar op een houtje te bijten .

IMG_20230408_190339 Mooi universiteit van VesoulIMG_20230408_183251

's Avonds er maar weer heen en wat is dat lekkerrrrrr. Heerlijke entrecotes met wel zo'n lekkere pepersaus😚. Wijntje erbij en ijsje met pepermunt smaak  toe. Ze hadden er alleen geen crème de menthe over heen moeten doen want die twee munt smaken passen totaal niet bij elkaar. 'S avonds er weer van genoten alleen toen was ik er misselijk van.

IMG_20230410_172419Geen idee wat dit moet wezen maar we vonden het wel heel erg mooi

019-4 Heel raar maar we  rijden in miezerig weer weg en ook kouder.

1681235865367

Deze weg is niet mooi en niet leuk valt ook weinig te beleven alleen het weer klaart weer op dat dan weer wel. Om twee uur komen we aan in Mullheim bij een zwembad, wat nu gesloten is dus lekker rustig met achter ons een lekker bos.  Weer even heerlijk de benen kunnen strekken en conditie opgedaan want het loopt hier wel heel erg omhoog

IMG_20230409_132013

10-4 En weer staan we op met mooi weer echt het is onvoorstelbaar weer negentien graden als we weg rijden. Wemerken dat we in Duistland zitten met alle vakwerkhuizen die we tegen komen

IMG_20230410_1723261681235865406Zal wel weer door het weer komen maar we zien nu wel weer mooie dingen onderweg