Overwinteren 2017 4

22 december 2017 - Avinyonet del Penedès, Spanje

14-12 Toch maar weggegaan eerst naar Palamos, waar in het NKC boekje staat dat je daar je gasfles kunt ruilen. Dat is ff fijn want we hebben een lege. Komen we er en tuurlijk, hoe komen we er ook bij, alleen Spaanse flessen kunnen worden omgeruild. Wat een onzin omdat in het NKC boekje te zetten, Spaanse gasflessen kun je bijna bij ieder benzine station worden omgeruild.

Weet je we zien het wel, we gaan lekker naar het zuiden. En, ozo mooie kustweg tussen St.Feliu en Lorett de Mar, gaan we dwars door Barcelona, een belevenis op zich, 4 banen breed door een stad, richting de bergen naar Avinyonet del Penedes waar een wijnboer 50 camperplaatsen heeft. Onvoorstelbaar met water, water lozen en  toilet lozen, voor noppes.  En dan komen er aan en wat denk je, inderdaad er staat Nederlander. Tis echt waar hoor, daar waar je gratid°s mag staan staat er in iedergeval een Nederlander. En meestal zijn wij dat hahahah. Zal je wel even voor zijn he. Jongens en een uitzicht voor dat geld, niet te betalen zo mooi. O Trouwens het eerste tankstation tegen gekomen waar de diesel onder de  €1,00 zit. We hadden alleen niet nodig.:-)

O en nog wat , die hele mooie kust weg he die tussen St. Feliu en Lorett, moesten we ineens stoppenkustweg. Stonden we zomaar achter een filmploeg.film Toen we verder mochten rijden stonden er aan de andere kant van de weg mensen met walkie talkie en beveiligers,film 2 en nog iets verder twee busjes en een knoeperd wan een Porsche mat zwart, nou dan verwacht je toch heel wat he? Dus ik bijna met mijn neus tegen het voorruit, van stel je voor dat ze hier een James Bond film opnemen, nou mooi niets, louw loene, helemaal niets te bekennen. Teleurstellend hoor.

Maar in ieder geval we staan bij de wijn boer, was eventjes zoeken maar met google maps zijn we er gekomen.de nav gaf het niet goed aan.aviyuonet del penedes  aviyuonet del penedes 2 aviyuonet del penedes 3

1. Maarten Van Gasteren:
    23 december 2017
    Jullie hebben wel een mooi plekje bij die wijnboer zeg Barcelona is iedere keer weer schitterend om door heen te rijden 4 balans en daarna de kustweg Verder naar beneden en genieten.