Reacties
Reacties 1 - 17 van 17
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Wilma | Wat een pech zeg. Dat is wel balen. | 17 jul. '18 |
| Frans en lydia | Hey Peter en manja wat een pech zeg nu eerst maar… | 4 jul. '18 |
| Rene en Lia | Jeetje wat een pech, hopen maar dat jullie een betaalbare… | 3 jul. '18 |
| Peter en Manja van Deventer | Maarten een top tip.😘 | 2 jul. '18 |
| Maarten van Gasteren | Vraag eens bij LMC na die hebben een servicepunt bij… | 2 jul. '18 |
| Ruud | Wat een pech! Maar die koelkast moet er toch komen… | 2 jul. '18 |
| Rene en Lia | Komt allemaal goed :-) Gelukkig hebben jullie genoeg… | 2 jul. '18 |
| Ruud | Gooi die melk maar weg | 2 jul. '18 |
| Francien kruijs | Hopelijk komt alles weer goed goede reis. | 2 jul. '18 |
| Rene en Lia | Een heeeeele fijne reis en veel plezier, maar dat… | 28 jun. '18 |
| Jannie en Marcel | Heel veel plezier! We gaan jullie weer volgen! Dikke… | 27 jun. '18 |
| Peter en Manja van Deventer | Wat gezellig en leuk al die reacties, vooral zo doorgaan😉👍 | 26 jun. '18 |
| Marion Witteman | Leuk hoor! ben benieuwd naar de verdere verhalen.… | 26 jun. '18 |
| Ardi | Nu veel succes ermee . Wij gaan half aug. Ook die… | 25 jun. '18 |
| Rob en Truus | Lieve mensen er zijn overal gezellige pubs, gewoon… | 25 jun. '18 |
| Dick | Ik denk dat het goed gaat lukken Geiet van de reis… | 25 jun. '18 |
| Maarten van Gasteren | Wij wensen jullie een geweldige reis ervaring en dat… | 24 jun. '18 |

- Wilma: Wat een pech zeg. Dat is…
- Frans en lydia: Hey Peter en manja wat een…
- Rene en Lia: Jeetje wat een pech, hopen…
- Peter en Manja van Deventer: Maarten een top tip.😘
- Maarten van Gasteren: Vraag eens bij LMC na die…
Alle reacties »