Engeland inspectie 2018 2

1 juli 2018 - Nijkerk, Nederland

Wahahaha en iedereen maar denken dat we al weg ziijn en zitten we nu om 21.25 op 1 juli gewoon nog thuis. Tis toch om je rot te lachen.

Dat komt omdat we waarschijnlijk nu eens van te voren al bezig waren met alles een keer netjes op tijd in orde te krijgen.

Eerst  heeft Peter heerlijk op zijn gemak de vloerbedekking er ingemaakt en toen kwam de eerste tegen slag. De nieuwe omvormer. Heel vreemd hoor, maar als je daar iets verkeerd op aansluit brand de bekabeling door en vliegt gelukkig nog net niet je camper in de fik.verbrand draad1  verbrand draad

Dat helemaal weer in orde gebracht en de camper ingeruimd, bed netjes opgemaakt, wil ik de koelkast in ruimen. Peheet zet jij even het gas aan vraag ik dan  heel lief. En hij zet het heel lief aan. Ach we worden zo’n lief stel he. Maar goed, dan kom ik er achter dat de piezo ontsteker het niet doet. Wat nou weer. Zo kan ik de koelkast niet aan zetten en met dit weer het spul buiten de koelkast laten lijkt me geen optie. Hoewel ....krijg wel meer kast ruimte maar ook sneller zure melk. Nee geen goed plan.

Heerlijk met dit weer in de benauwde ruimte op zoek naar wat het kan wezen. Ik kijk toe,Peter ligt als een ouwe krant verfrommeld in allerlei bochten te kijken wat er aan de hand kan zijn. Hij komt er niet achter.

Even voor de duidelijkheid dit was op gisteren op zaterdag dus.

Vanochtend nieuwe pogingen gedaan en komt de buurman zelfs helpen. Nee hoor hij doet ut gewoon niet. Intussen Chris en Cindy al gebeld dat we het niet redden om vandaag nog langs te komen.

Het beestje is overleden na 21 jaar trouwe dienst. Maar waarom verdorie nou net voor we weg moeten! Had gewoon nog even een maandje vol gehouden.

Oke oke om in Johan Cruijf taal t blijven.... ieder nadeel heeft zijn voordeel, we hebben nu wel de waanzinnig spannende race gezien op Assen dat dan weer wel.

Morgenochtend maar richting Austerlitz daar zit een bedrijf die ons mogelijk verder kan helpen.

1. Francien kruijs:
    2 juli 2018
    Hopelijk komt alles weer goed goede reis.
  2. Ruud:
    Gooi die melk maar weg
  3. Rene en Lia:
    2 juli 2018
    Komt allemaal goed :-) Gelukkig hebben jullie genoeg tijd.