Anders dan verwacht 2017 8

20 augustus 2017 - Selb, Duitsland

In Schonsee stoppen we en kijken of er ergens een camperplek is waar we vannacht onze luikies kunnen dicht doen. Het acsi boekje heeft weer niets dus dan weer de telefoon erbij en kijk op vijfhonderdvijftig meter is er een plek. Dan benne leuke dingen en als we er aan komen staat er wel één camper en nog een Nederlander ook , de derde deze vakantie.

Dan alle drie even de benen strekken en weer is er achter de camperplek een parkachtig gebeuren met een heel mooi wind gedoe.Windmolen

Als ik Giel om acht uur nog een keer uitlaat worden we toch overvallen door een plensbui, je weet wel zo eentje waar je niet door heen kunt kijken. Dat maffe beest weet niet wat hem overkomt en springt van zijn ene op zijn andere poot dan weer met vier poten tegelijk in de lucht  en neemt dan weer een spurt richting camper. Ik kan geen kant op, in mijn ene hand en de riem in mijn andere de opgestoken paraplu die amper dienst doet omdat die alle kanten op gaat door de wind. Mens, mens wat een gedoe met die achterlijke hond die steeds achterom kijkt wat er nou gebeurt en maar één ding wil, terug naar de camper. De tranen van het lachen biggelen over mijn wangen en drijfnat komen we terug bij de camper.

13-7 Gisteren weer terug gekomen in Selb en er stond maar één camper. Die stond er ook al toen wij er ruim een week geleden weg gingen.Selb

Nu na een heerlijk douche Selb weer eens goed bekeken , maar eigenlijk is het op de bezienswaardigheden, het lekker ijs en de mooie camperplek maar een armoedig zooitje. Hier zie je dan toch nog de restanten van de DDR.

1. Francien kruijs:
    20 augustus 2017
    Giel houdt ook niet van nattigheid hij lijkt wel een tekkel die moest er ook niks van hebben .
  2. Elly:
    13 september 2017
    Ik ken een tekkel die is gek op regen net als Giel
    Hie hie???/
  3. Peter en Manja van Deventer:
    13 september 2017
    Elly die teckel van jou is ook wel heel bijzonder :-)