Dus toch

16 januari 2023 - Nijkerk, Nederland

Ken je de mop van de twee die naar Parijs gaan en niet gingen? Nou wij zouden niet weggaan en gaan dus wel. Dit takken weer heeft zelfs Peter overgehaald om weg te gaan, niet dat ik er mee zit hoor🤭

Nu lekker op ons gemak het huisje in orde maken dan woensdag de camper ophalen, vrijdag naar Lelystad waar Steef de opening van zijn zaak heeft, 's avonds bij Rob en Truus en dan zaterdagochtend wieberen. De zon op zoeken, wat een heerlijk vooruitzicht.

1. Wil kroon:
    16 januari 2023
    Wat jullie gelijk hebben weg uit de regen veel succes
  2. Nellie:
    16 januari 2023
    Hoi luitjes, wat goed. Het is hier prachtig weer. Wij hebben tot op heden een fantastische winter. Waar gaan jullie naartoe? Groetjes
  3. Margriet:
    16 januari 2023
    Ben jaloers. Derk is nog aan het revalideren dus kunnen niet weg. Waren anders al weg geweest..
  4. Ruud:
    16 januari 2023
    Goed plan met dit pokkeweer
  5. André en Majda:
    16 januari 2023
    Hey Peter! Moest jij geen wolven jagen op de Veluwe?
  6. Eva:
    Heerlijk, goeie move!!!!
    Veel plezier!!
  7. Nico en Marion:
    16 januari 2023
    Tussen Cadiz en Tarifa. Zonnetje en 18 graadjes. Morgen een dipje en daarna weer ok.
  8. Dirk:
    16 januari 2023
    Goed idee om te gaan. Neem wel je tekenspullen mee en laat af en toe zien wat je maakt. Reis licht🥰
  9. Els en André:
    16 januari 2023
    Heel goed luitjes, het is hier prima vertoeven 🤪
  10. Wim:
    16 januari 2023
    Het verstand komt met de jaren 🤓🤓🤓, ga lekker genieten van het hopelijk mooie weer in het zuiden en natuurlijk ook van elkaar, goede reis gewenst👍👍👍
  11. Greet en Sue:
    16 januari 2023
    Wat een goed idee, veel plezier, geniet van het warmere weer.
  12. Rene en Lia:
    16 januari 2023
    Wat heerlijk voor jullie, helemaal gelijk met dit takkeweer. Op naar de zon !!
  13. Sandra en Gerrit:
    16 januari 2023
    Heerlijk vooruitzicht, wij hopen snel te volgen.
  14. Martha en Nico:
    16 januari 2023
    Lekker hoor,hier nu ff iets minder.Veel wind maar temperatuur rond de 30 graden.Denk als jullie hier zijn dan zal de wind ook wel minder zijn.Denk er wel om dat via de a75 er sneeuw ligt en dat af en toe die weg is afgesloten.Vergeet vooral geen sneeuwkettingen mee te nemen.wij zijn via Parijs,Orleans,Bordeaux en Biarritz gegaan .Goeie reis en doe voorzichtig 👍
  15. Wilma en Fred:
    17 januari 2023
    Een goede en gezellige reis. Wij zitten nu in Alicante. Komende dagen temperatuur wat minder, wel droog.
  16. Francien kruijs:
    17 januari 2023
    Goede reis en veel plezier
  17. Miranda:
    17 januari 2023
    Klinkt goed! Goeie voorbereiding en reis!
  18. Bep:
    17 januari 2023
    Groot gelijk ga genieten.