Tuinenreis Engeland 2013 deel 1

24 maart 2013 - Beekbergen, Nederland

24-3-2013

Afgelopen weekend de camper opgehaald, gedeeltelijk maar gelijk ingericht en s 'maandags naar Wensink gebracht voor de APK, en de klachten omtrent de motor doorgegeven. Ach kosten een beetje maar dan heb je ook wat, de motor loopt weer als een zonnetje, bonkt niet meer in de versnelling en je merkt gewoon dat alles soepeler loopt.

En dan, zaterdagochtend vroeg naar Beekbergen voor de kennismaking met de andere camperaars die ook de reis gaan maken.

Hans en Fem staan er al en we zijn niet eens de laatste.

Dan krijgen we tekst  en uitleg en merken nu al wat een voorbereiding dit geweest is. Een tas vol informatie met een gearceerde weg al aangegeven op een wegenkaart van Engeland, en de bezienswaardigheden omcirkeld. Tijdens de uitleg krijgen we ook nog een boek met daarin weer de route beschrijving van tuin tot tuin en uitleg wat je kunt zien, vinden en eten. Echt onvoorstelbaar wat een info.

Verder zoals het nu overkomt een leuke groep mensen, er zit in ieder geval humor in. S 'avonds heerlijk gegeten en lang na getafeld en om 22.30ons bed in gerold. De kachel lekker aangehouden want het vriest nog steeds en er staat een smerige snijdende wind. Maar binnen is het lekker warm. S'ochtends met zijn alle, hooo ff wachten er waren er twee naar huis gegaan want die moesten werken, maar goed in ieder geval met vele lekker om 9.30 ontbeten in een leuke ontspannen sfeer. Het beloofd wat te worden.

1. Jose en Laurens Breedveld:
    12 april 2017