Nog even naar de zon 5

6 november 2018 - El Grao de Castellón, Spanje

1-11 Wie had dit tien jaar geleden kunnen bedenken dat we hier,  nu heerlijk in het zonnetje zouden zitten en ons tien jarig huwelijk zouden vieren. Nou wij niet en toch zitten we hier. Zelfs nog in zee gezwommen en Giel achter ons aan de golven in. Tot hij er eentje over zichzelf in kop kreeg en dacht, jullie bekijken het maar ik ga bij de handdoeken en kleren liggen. Tot we er uit komen dan springt Giel debiel overeind en gaat er, dit keer, met een shirt van Peter vandoor. Wij hebben er niet alleen lol om, er staan er meer om te lachen. Maf beest.

Terug in de camper komt André aanlopen. Borrel? vraag ik, dan haal ik Els en neem gelijk stoelen mee is het antwoord. Komen ze terug met stoelen en een kadootje, stelletje mafkezen. Maar wel heel leuk. Een drankje waar Cullera op staat en Els het nijvere bijtje uiteraard weer iets aan heeft gefreubeld.

Om acht uur gaan we met zijn vieren naar Mototapas. Maar als je dan de menukaart onder je neus geschoven krijgt staat er veel op maar nergens het woord tapas. De ober brengt duidelijkheid en nu weten we waar we moeten zoeken. Maar dan het volgende probleem. Wat is het ??. We doen niet moeilijk en Peter legt een servetje en een andere kaart op de menu kaart precies zo dat er acht tapas te zien zijn. Zo die willen we. Het gezicht van de ober staat iets anders dan normaal als hij het ziet. Realy vraagt hij ? Yep thats it. We zijn benieuwd. De gebakken aardappeltjes zijn heerlijk.net als de rest. Zelfs de inktvis valt niet tegen. Oké lijkt een beetje op gebakken fietsband maar de tentakels zijn best lekker. Het enige wat we niet lekker vonden. En da's netjes uitgedrukt, zijn de gefrituurde sardines. Man das een bak graten wat je in je bakkus hebt.  Om half elf lopen met lekker gevulde buikies terug naar de camper. Was gezellig.

2-11 Toch maar besloten om vandaag weg te gaan. Nu is het wat minder weer maar het weekend wordt mooi en om nou met mooi weer te gaan rijden is een beetje jammer. Maar voor we weggaan eerst nog even met Els naar een hele mooie Chinees. Wij hebben daar al gekeken en wat kleding op de kop getikt. Els is er nog iets geweest, net als bij de schoenen winkel waar de duurste schoenen€10,00 kosten. En da's zoooo slecht. Om half drie zijn we weer terug en nee niet eens met afgeladen tassen. Peter had alles al rij klaar gezet dus we kunnen er gelijk vandoor.  Om half zes staan we dan weer in Castello.

6-11 Ja jemig nu wat neer te zetten als er niks gebeurd is moeilijk. We hebben hier een dagje regen gehad, waardoor ik ben verder gegaan met een schilderij van op nummer schilderen. En ene makke als je ziet waar je mee bezig bent als je er met je neus opzit. Tot ik het op de grond leg en zie wat het wordt, en da's best leuk.  Gisteren er mee verder gegaan maar vandaag was het weer weer om buiten te zitten en zo wordt het de komende week ook. O trouwens de foto's komen wat later daar kan ik nu op de een of andere manier niet bij. Ja het zal wel eens gewoon gaan hé.

1. Rene en Lia:
    7 november 2018
    Nog van harte gefeliciteerd met jullie 10 jaar alweer, wat gaat dat snel.
    Nog vele gezellige en gezonde jaren saampies :-)
    Dikke kus, ook van René XXX
  2. Nico en Marion:
    7 november 2018
    Gefeliciteerd met jullie 10 jarig huwelijk, wat vliegt de tijd. Geniet lekker verder van je vakantie. Groetjes uit Nooitgedacht.