Nog even naar de zon 2

22 oktober 2018 - Castelló, Spanje

18-10 Kijk das misschien het voordeel van rommelig weggaan we gaan nu als een speer. Geen problemen meer gehad dan behalve een dikke file. We gaan zo snel dat we zomaar ineens een mooie plek vinden in Jobs en echt alles gratis zelfs de stroom. Maar omdat de accu nu  vol zit en je stroom toch niet mee kunt nemen in een emmertje laten we dat maar zitten.

De volgende etappe wordt weer lekker gereden. Onderweg wel gestopt want die lange poten van Giel moeten toch ook een keer gestrekt worden. Om een uur of vier ziet Peter weer een aantal campers staan en hoepa stuur om en we weten waar we vannacht slapen. Leuk plekje weer hier in Remoulins. Vlakbij het water en een heerlijk stuk groen waar Giel lekker los kan.

We gaan de rest maar rustig aan doen want van André kreeg ik foto's toegestuurd waar je niet zo blij van wordt. Die kunnen zwemmen voor de camper zonder de zee in te gaan. We gaan voor de zon, dan willen we ook zon en dat hebben we hier nog. Dus even in de wacht houding.

Hoe het komt weten we niet maar ook nu weer zo zonder problemen en snel staan we zomaar ineens in Playa d,aro. En alles wat we verwacht hadden maar dit niet. Alles maar dan ook alles staat vol,vol,vol. Echt van de zotte. We legen het vuile water en de wc nemen vers water in en gaan kijken of er in st.feliu nog een plekje is.

Joehoe laat er nou nog net eentje zijn. Meer hebben we niet nodig, alleen staan we zo scheef  als een krab dus dan maar de blokken er onder. Ja hoor tuurlijk ook hier heeft het geregend en als Peter net klaar is en we goed staan zakt er een blok in een gat. Nou doei lekker zo laten staan. Rol ik vannacht lekker tegen hem aan hoe romantisch 😊

Weet je, we als we weer door het stadje lopen hebben we eigenlijk alle twee zo iets van mmm we zijn er nu misschien te vaak geweest. Tis het niet meer zoals de eerste keren.  Nou ja morgen maar weer weg. En dan de prijs die je mag, nou ja mag,moet betalen voor het staan. In de zomer maanden € 12.00 en nu €5.00 en dan te bedenken dat dit verleden jaar pas ingegaan is. Voorheen was het hier gratis. Maar we hebben mazzel, omdat je bij het VVV moet betalen en die dicht zijn in het weekend.,...........Juist ja.

21-10 Nu eens niet over de berg en langs zee richting Lloret de Mar maar via een prachtige binnen door weg richting Barcelona. O man o man dat blijft toch een spektakel om daar te rijden hoor. Alles kriskras doorelkaar  en alles gaat goed. Als je dat ziet krijg je zelfs de slappe lach van dat gekrioel.

Om even over half vier rijden we Binicassim in, ik stap uit en Peter rijdt door naar Castello. Giel en ik lopen dan het laatste stuk. Lekker even die  laaste kilometers. Nu alleen maar hopen dat daar wel plek is.

En dat is er zelfs nog heel veel. En de zon schijnt mens wat willen we nog meer.

Zo vannacht heerlijk geslapen en vanochtend om 9.00uur in shirtje en korte broek Giel uitgelaten. Je voelt de zon al branden, heerlijk. Langs het strand Giel los gelaten en die is door het dolle heen. Rent van links naar rechts en achter de meeuwen aan.  Verder de camper maar eens uitgemest, en daarna de zon in. En echt toch niet te geloven hé, op 22oktober smiddags om 17.00uur zwem je in zee. Giel blijft heel lief bij de kleren zitten die snapt er niks van. Tot we terug komen, dan is hij door het dolle en rent er met mijn korte broek en shirt vandoor.  Maf beest. Gaat hij een gat graven en legt er mijn broekkie in gelukkig dat hij de kuil niet dicht gooit. Als ik het opraap mis ik mijn shirt. Snap het geen hout van waar heeft hij die nou weer gelaten. Peter loopt de ene kant op en ik maar de ander kant. Dan zien we iets verder op liggen en ja daar is mijn shirtje weer. Dan onder de koude stranddouche ons gewassen, ziezo we zijn weer schoon.

1. Ruud:
    22 oktober 2018
    Leuk verhaal
  2. Maarten Van Gasteren:
    22 oktober 2018
    Echt zo als de vakantie van jullie hoort te zijn
  3. Peter en Manja van Deventer:
    23 oktober 2018
    Nou Maarten, een keer gewoon zou ook wel eens fijn zijn.
  4. Francien kruijs:
    23 oktober 2018
    Heerlijk om te lezen jullie verhalen nog veel plezier .😎🌴🏖