Anders dan verwacht 2017 10

13 september 2017 - Kulmbach, Duitsland

19-7

O Jongens het wordt nog gevaarlijk met ons. Om klokslag tien uur staan we voor de deur van het brood en bier museum. En Giel mag zelfs mee naar binnen. Gaaf dat het er is, en wat onvoorstelbaar hoe ze al het materiaal bij elkaar gekregen hebben. en hoe ze dat dan weer neerzetten. Alleen wel jammer dat je geen vers brood ruiktbroodmuseum 1  broodmuseum 2.

Even later in het kruiden museum zijn de kruiden al zo oud dat deze ook niet meer ruiken.  Maar aan de algemene indruk doet het absoluut geen afbreuk.

Dan naar het bier museum en net weer als bij het brood zijn het de Egyptenaren die veertienhonderd voor christus het bier uitvonden. biermuseum4

biermuseum1

Zij zijn veel slimmer dan ik want ik ben mijn foto toestel vergeten. Gisteren wel mee en toen vond ik er weinig aan en nu lopen we te genieten en heb ik het niet bij me. Ja Ja je word ouder mama.  Ik geef het toe, vergeet gewoon dingen :-(

Maar lang leve internet daar dus wat foto's van gejat.