Waarheen ?? 2018 3

17 juli 2018 - Nijkerk, Nederland

We zijn er achter...........De rum van de Lidl is het lekkerste en  mooier is dat ze de Oakhart in de aanbieding hebben. Met een lekker voorraadje kunnen we er voolopig weer tegen aan.

Verder is er eigenlijk weinig te doen, zeker als je zo als nu er geen fietsen mee zijn. Lopend kunnen we het natuurgebied niet vinden en we vermoeden dat het er toch wel een aardig eind vandaan ligt. Ach rondje om het meer is met deze hitte net leuk , dan doen we er maar wat meer. Wat trouwend wel leuk is, niet dat we er binnen zijn geweest, is dat er een aardgas en aardolie museum is. Maar wat er buiten van te zien is, is als leuk.twist2 Zo kijk je bij het meer van de ene gasleiding recht in de andere aan de overkant.twist3

15-7 Komen we gisteren aan in Bad Bentheim na eerst door de hele kleine straatjes met kinderkopjes te zijn gereden, ja klopt lees maar gerust verkeerd, komen we aan bij de camperplek bij de molen staat er helemaal niks. Lekker rustig dus. Stoeltjes buiten en klaar zijn de van Deventertjes.

Nadat we Giel hebben uitgelaten en toen een bakkie gehaald bij de molen, Peter met een stuk appelstaart waar je met 4 man genoeg aan heb.

Naast ons zitten 6 Duitse mannen en die hebben wel zo'n lol met elkaar, heerlijk ze hebben echt de slappe lach. En dan wat over de jeugd zeggen he? Nou hier zitten er 5 met hun telefoon te klooien maar onder tussen hebben ze de dikste lol. Jaha klopt ze zijn het ook. Dan zakt er eentje langzaam achter over met zijn stoel en ligt dan achter over. Eerste idee? Drank, maar het blijkt een rotte plank te zijn waar hij doorzakt. Weer dikke lol bij ze en dan ineens de opmerking dat hij het even over moet doen dan in slow motion zodat de ander het kon filmen. Nou blijf dan maar ernstig.

En dan zie je eten voorbij komen umm umm tja ziet er veel heel lekker uit. Ach we moeten toch eten dus waarom hier niet. Peter neemt patat met kip nuggets en een bacootje en ik een salade met een tango, geen idee wat het is maar dat zie ik dan wel weer. Als het gebracht wordt krijgt Peter zijn patat en nuggets netjes geserveerd in kartonnen puntzakjes en heel leuk de mayo en ketchup in vierkante eetbare ijscups. Wie weet hoe ze heten mag het me vertellen maar ik kom er even niet op. De tango blijkt een zoet biertje te zijn die best te pruimen is. o dat was gisteren en vanochtend staat er om half 10 de eerste motor al klaar een leuk oud SNUtje 125 cc. Heerlijk he zo'n kenner, ik had gewoon gezegd dat er een oud gebakkie staat.

Om 10 uur staat het al aardig vol en om half 11 is het prop vol.Bad Bentheim2 En weer staan er motoren tussen waar het water bij Peter uit zijn mond loopt. Zelfs een Opel die hij nog nooit heeft gezien, en geloof me dat wil wat zeggen. Bad Bentheim7

Zelfs op de parkeer plek bij de camper staan ze nu, lekker makkelijk kan ik zo vanuit mijn stoel kijken.Bad Bentheim6 Giel is maar naar binnen gegaan das echt geen kerel meer nadat zijn ballen er af zijn. Om 13.00 uur is het bijna afgelopen dus komt Giel debiel de camper uit en kunnen we een blokje om door het bos.

Dan rijden we weer richting Dalfsen omdat de auto die we verleden week gekocht hebben, klaar staat maar er problemen zouden zijn met iets van het dak. Jemig komen we op de camper plek aan in Dalfsen staan er 100%meer campers dan is toegestaan volgens de borden, nou dan kan het ook voor 101% dus we zetten hem er gewoon bij.

16-7Pffft nou dat was dus niet zo,n gedoe het verduistering gordijn werkt niet zo goed, jammer dan na even onderhandelt te hebben doet hij nog iets van de prijs af. We kunnen hem meenemen.

Als we s'middags thuis zijn rijden we even langs bij Annemiek en als we er aan komen zien Boaz voor het raam staan en heel langzaam komt er een grijs op zijn snuit. En niet alleen van hem ook Lizzy en Giel zijn weer heel; blij dat zee elkaar weer ven zien.

Zo dan vanavond naar Steef en Maaike de reader voor Tess brengen leuk met de voor ons nieuwe auto. Ja duhh dat dacht je. Ik heb vanuit Dalfsen naar huis gereden niks aan de hand, we rijden naar Lelystad en schokt en bonkt dat ding mer der toch en tis net of de rem er op blijft staan. Gelukkig zit halverwege in Harderwijk Wensink dus daar maar langs. Nou morgen maar even een afspraak maken dan kunne we het uit lezen kan geen kwaad om nu door te rijden is het antwoord. Zucht zit er deze vakantie nu iets mee?

Vanochtend de auto afgeleverd in Harderwijk en ze zoeken het daar maar lekker uit met de garage in Dalfsen Wij gaan morgenochtend er nog even van tussen.