Waarheen? 2018 4

25 juli 2018 - Lanaken, België

Heerlijk alles weer schoon en we kunnen weer op pad. Richting Lanaken waar Sabrina en Wilco een huisje hebben gehuurd. FF kijken of ze het leuk vinden als we plompverloren voor hun neus staan. Ach mensen wat is dit gedeelte van België toch saai. Saaier kan het haast niet, geen boompje plantje of zelfs onkruid te bekennen. Maar goed de camping ligt buiten Lanaken en die blijkt erg leuk te zijn. Er is een gedeelte , waar Sabrina en Wilco te zitten, van vaste plekken en er is een trekkers veld en een heus veld voor campers.

Peter is hier ooit eens jaren geleden geweest en weet nog een beetje waar ze ongeveer moeten zitten. De auto staat er , dus ze moeten hier in de buurt zitten. Maar om nu in deze hitte de hele camping af te zoeken lijkt ons nou niet zo'n strak plan, en we moeten de camper nog op een plek zien te krijgen. Plek is er genoeg gelukkig en de kosten voor het hoogseizoen vallen ontzettend mee. € 17,00 maar dat is dan zonder douche , water en elektra. Nou met dit weer hebben we geen stroom nodig, de accu loopt soms bijna over :)  Ziezo camper staat en nu verder zoeken. En waar zouden mensen zitten als het heel warm is? Inderdaad lijkt ons bij het zwembad, dus die zoeken. En verrek kijk nou daar zitten ze. Nou ja Wilco en Sabrina dan de kinderen zen we niet zo snel. Sabrina reageert enthousiast met een dikke glimlach, Wilco is een stuk zuiniger of die het nou zo leuk vind? Kweenie. Maar heel langzaam vind hij het toch ook wel leuk. De kinderen blijken een ijsje te zijn gaan halen in het huisje met zijn drieën, Wilco blijft bij de spullen, lopen we naar het huisje en zien dan de kinderen aan komen. Ze hebben het eerst niet door dat wij het zijn maar als ze het door hebben ach man wat een stralende koppies. Opa Oma blijven jullie? Yep jongens twee dagen. Gelukkig ze vinden het leuk. Op de terug weg naar het zwembad maar gelijk langs de camper en mijn badpak aan gedaan. Heerlijk verkoeling, nou verkoeling...........het voelt als je er in gaat best koud aan ,maar als je eenmaal door bent . Oo man das dan wel zo lekker met zo,n hete dag. En zo fijn dan dat Julia zo heerlijk kan ravotten in het water.

'S avonds bij het huisje lekker gegeten en kom ik er achter dat Wilco liever niet heeft dat zijn naam genoemd wordt. O sorry Wilco dat wist ik niet, Zal er aan denken het niet meer te doen Wilco. Gelukkig vind Wilco het niet erg dat er een foto bij komt. Nou Wil die komt er hoor wees maar niet bang. Daarna gaat Julia met ons mee die wil in de camper slapen, en dat is misschien niet eens zo dom want dan kunnen Sabrina en Wilco,oeps doe ik het weer sorry Wilco, lekker even uitslapen.

Wat een mop als ik Giel om 8.00 uur uit ga laten ligt ze nog heerlijk te knorren, Peter ook trouwens. Als ik na ruim een half uur terug kom zijn ze net alle twee wakker.

En dat is nou zo leuk van een camping hé, gewoon met een ongewassen snuit in je pyjama mee naar de bakker, die wel twintig stappen bij de camper vandaan is want dat heeft ze gisteren al uitgeteld, om lekkere broodjes te halen. Om 9.15 zitten we met zijn zessen te ontbijten

Lanaken

en besluiten we dat de heren met de kids gaan jeu de boulen,  nou niet met de kinderen zelf dan maar gewoon met de ballen, en wij Sabrina en ik gaan winkelen.

En wat een leuke winkels heb je hier en de prijzen!!! Die zijn helemaal top. Samen kopen Sabrina en ik de zelfde gave schoenen.

Om twee uur zijn we dan weer terug en gaan zij met zijn vieren zwemmen en Peter en ik een eind met Giel lopen.

Om zes uur zijn we dan weer bij het huisje waar Julia huilend uit komt. Ach arm moppie ze heeft hoofdpijn. Zelfs bij het restaurant wil ze niets eten alleen een glas water. Nahet eten maar gelijk door naar de camper en slapen. 'S nachts is ze nog twee keer wakker geworden van de hoofdpijn maar dan toch doorgeslapen tot 9.00.

Na het ontbijt toch maar even gevraagd hoe laat we weg moesten.  O jee dat bleek om 11.00 te moeten en nu is het 11.15 maar zegt het meisje achter de balie 12.00 is ook goed.

Na afscheid genomen te hebben, Julia knapt gelukkig op maar gaat vandaag maar niet zwemmen zegt ze, gaan we richting Brunssum.