Spanje portugal 2016 deel 22

5 oktober 2016 - Fécamp, Frankrijk

Als we onderweg zijn naar Isigny sur mere halen we toch een mooie Notin in wauw. Op de plek zelf is er eentje moeilijk aan het inparkeren en als die eindelijk staat draaien  wij het laatste plekje en laat dat nou net voor de neus van die mooie Notin zijn. Jammer joh nu is het ect vol. Gek is dat, bij iedere plek of plaats die we aandoen dat bij zee ligt lijkt het wel of ze expres ergens een stop eruit trekken, overal op welk tijdstip we er ook komen is het eb.

Zo en dan denk je dat het vandaag net zo koud is als gisteren dus lange broek, shirt met lange mouwen en vest aan, zweet je s 'middags helemaal de camper uit. Tis nu gewoon weer dik 23 gr. En dat langs een geweldige route langs de kust van Normandië. Ja tuurlijk heb ik  mijn vest uitgetrokken wat daggie dan? Weet je waar we trouwens achter zijn gekomen? Dat ze hier in Frankrijkkleine parkeerplekken hebben bij de Mac en ook geen dubbelen,dus kunnen we de camper niet kwijt zielig he? Damn zo maar even Frecamp in om te kijken of daar iets te eten is, want ook dat hebben we nu weer .... een lege gastank. Gelukkig hebben we nog een kleintje in de garage staan maar geen idee hoeveel daar nog in zit. Dus toch maar sparen voor een LPG instalatie.

Zal je nog wat vertellen, iedere avond, we hebben wel een tv maar geen schotel, spelen we 3 spelletjes triominos volgens onze eigenregels, maar nu in Frecamp spelen we zo dat als Peter wint gaan we uit eten en als ik win moet ik uiteraard koken (doe ik regelmatig maar dan van woede) en wat gebeurd er inderdaad gelijkspel. Tja dan wordt het buiten in de regen staan en honger lijden. Maar over tv gesproken, we hadden van Tim en Jody een leuke cd meegekregen, dat gaat wel met de tv, dus wij de tv aangezet , maken het doosje open en geen cd erin. Ja joh echt een leuke dvd. Dan maar Herman Finkers er in blijft ook altijd leuk.