Rondreis Spanje 2016 NKC deel 9

28 februari 2017 - Almería, Spanje

Tussen Elche en Gabo de GataBleek dat Bertha en Maarten dat ook hadden gedaan want die kwamen we onderweg ergens in de bergen met een appel in hun hand tegen.Tussen Elche en Gabo de Gata De rit had nog mooier kunnen als er geen zee mist was geweest.Tussen Elche en Gabo de Gata

Later op de camping in Cabo de Gata blijkt dat ze later toch verkeerd zijn gegaan en wij, geen idee hoe het kan, maar de route hebben gereden die zij ook door de bergen wilden gaan doen

Peter heeft dat dus heel duidelijk uitgelegd wat voor mooie rit het was en wat ze wel niet gemist hadden.Tussen Elche en Gabo de Gata

Ach arme zij,  ik had het met ze te doen en de vakantie is nog lang niet om, zal nog wel vaak naar voren komen wat ze gemist hebben. Maar daar aan tegen hebben wij natuurlijk geen idee wat zij gezien hebben en wij niet.

2-2 Zoooo net terug van een excursie en ik heb het idee dat ik afgestompte pootjes heb. Maar wel weer heel wat moois gezien. Het gebied hier van Cabo de Gata is wel heel erg apart, net als de woestijn moet je er van houden en voor mij heeft het wel wat.Gabo de Gato    Gabo de Gato

Maar het uitzicht is spectaculair. Kwam misschien ook door, nee onzin niet door het nevelige weer tis gewoon heel erg mooi, behalve als het regent denk ik, maar dat hebben we tot nu toe niet gehad. Alleen maar zon zon zon.

Gabo de Gato

‘S middags zijn we naar Almeria naar het citadel geweest de gids heeft zijn best gedaan om me iets bij te brengen maar eerlijk gezegd is dat even vergeefse moeite geweest ik was meer onder de indruk van de omgeving dan in het verhaal. Bij deze mijn ecxuus aan de gids niet dat hij het ooit zal lezen.Almeria  Almeria  Almeria Almeria Almeria

1. Adrie:
    12 april 2017
    Ik heb het de gids laten lezen