Nog even naar de zon 6

14 november 2018 - Castelló de la Plana, Spanje

14-11 Sorry maar we hadden niet zo veel te melden dit keer. Ja dat Giel inderdaad van dezelfde mensen houdt als wij kwamen we achter toen we een keer op het strand liepen. Er kwam ons namelijk wel een heel macho mannetje tegemoet lopen. Je kent dat wel, was niet eens zo heel warm, maar hij liep in zo,n lekker opgeknipt zwembroekje armen een beetje wijd lang het lijf, wat uiteraard helemaal poepie bruin was, en dan zo in slow motion flaneren. Peet en ik keken elkaar al aan zo van. Bllll wat een engerd en Giel loopt op hem af en begint tegen hem te blaffen. Mannetje gelijk met de handen omhoog en kijkt kwaad naar ons. Ja sorry hoor meneer maar deze hond heeft toch echt wel mensen kennis.

Verder zijn we hier door het plastic opstapje gestapt, dus dan toen maar weer de opstap van de camper genomen met een plankje en krik eronder.

Veel meer is er niet gebeurd tot vanmiddag. Peter zegt altijd tegen me dat ik de glazen afdekplaat boven het gasstel dicht moet doen want dat is zo handig dan kun je er wat opzetten. Echt ik vergeet dat altijd...........tot vanmiddag. Ik zeg nog tegen hem. Peet ik ben het niet vergeten goed hé. Zitten we lekker buiten horen we een klap. Peter kijkt me aan en stapt op. Nee hoor schat je was niet vergeten de glasplaat naar beneden te doen, maar wel vergeten het gas er onder uit te draaien.

Mens wat een tering bende heb je dan, overal echt overal liggen stukjes glas. En het ergste is nog dat het aan de, ja inderdaad, net nieuwe vloer bedekking vast gesmolten zit. Ach zo breng je je middag ook weer door, op de knieën je troep opruimen.

1. Maarten Van Gasteren:
    14 november 2018
    Je valt wel weer in de prijzen deze reis
  2. Peter en Manja van Deventer:
    Man hou op.
  3. Ton:
    14 november 2018
    Ik had dat gezicht van Peter wel is willen zien toen hij naar binnen ging en vooral toen hij buiten kwam 😂😂
  4. Nico odijk:
    15 november 2018
    Word in iedergeval niet saai zo OO 🥂 neem wat te drinken voor de schrik 🍀en een klavertjevier vier voor de rest van de reis groetjes Nico & Francien
    Rest
  5. Rene en Lia:
    15 november 2018
    Nou saai om te lezen zijn jullie verhalen niet, zo maak je nog eens wat mee. Maar nu is het genoeg hoor, geen rare dingen meer. Fijne reis nog xxx
  6. Truus Hertroys:
    15 november 2018
    En jij wil met ons naar Finland, moet er wel een DIY wagen achteraan😜
  7. Robneys:
    15 november 2018
    sorry hoor Man, maar we lagen hier toch in een deuk, we zagen het al voor ons en dan jij op je knieen
    de vloerbedekking schoon maken, nou veel succes.
    Groetjes van ons.