Deel 15 Portugal

17 maart 2020 - Quarteira, Portugal

En dan rijden we wel 9 kilometer naat Los Cortijios waar Maarten en Bertha op ons staan te wachten, en als we er aan komen zien we twee glimlachende gezichten. Sorry dat we zo laat zijn hoor , echt lag niet aan ons deze keer, zo he he die verontschuldiging is er uit. En dan alle vragen beantwoorden terwijl zij all 2 keer in Marokko zijn geweest. Gelukkig heb ik ook voor hun vragen en weet nu hoe zij Wietse en Yolanda verleden jaar hebben leren kennen net als Leanne en Frans. En dan komen we er achter dat we alle 4 nog niet gegeten hebben en daar gaan we dus weer. Nee niet uitgebreid maar even een Maccie.

Zie zo dat was ff een kort ritje vanochtend maar we staan met zijn 4en weer in Malaga en kijk onze Marokkaanse buurman, ja die van de olijven, staat er ook nog. Verder niet veel gedaan vandaag alleen lekker zitten bij kletsen met Maarten en Bertha. Ja hoor en dan komt Maarten op het idee om uit eten te gaan. Nou omdat je zo aandringt Maarten. We lopen langs de Mac het centrum in maar de eetgelegen hier hebben alleen koffie en belegde broodjes verder eigenlijk weinig te bekennen. . En ooohhh moet toch niet erger worden met ons oudjes, we lopen naar de burgerking!

1. Frans en lydia:
    18 maart 2020
    Ook lekker toch😜
  2. Els Verschure:
    19 maart 2020
    Jullie zitten weer in Nederland?
  3. Peter en Manja van Deventer:
    19 maart 2020
    Nee Els nog niet, proberen zo snel mogelijk weer thuis te zijn.
  4. Els Verschure:
    19 maart 2020
    Succes en sterkte met de terugreis!