deel 10 Marokko

29 januari 2020 - Marrakesh, Marokko

Gek wordt ik van de laptop, die heeft een automatische update gehad waarnaar hij slecht werkte , terug gezet naar herstel moment maar dat deed hij niet zette er gewoon windows 10 opnieuw op. Met als resultaat dat de laptop zijn eigen leven leid en dus deel 9 zo maar spontaan uit zichzelf online heeft gezet.

Goed ik was dus gebleven bij dat lieve kleine katje en de koffie. Nou die smaakte prima en als die op is gaan we verder we willen nog naar de synagoge, maar komen langs een kunstenaar die met een heel klein steekbeiteltje een gleufje slaat in een stukhout en dat dan opvult met een stukje aluminium. Tis echt heel mooi en apart. De man laat dan zien dat als je het met een doek met olie bewerkt nog mooier wordt. Jose en Derk kopen er eentje en dan gaan we weer verder. Even later staan ze te kijken bij leren tassen en prachtige kleden. Ik loop iets verder en word aangesproken door een man met oranje tulband over mijn ring omdat hij die zo mooi vind. Stom toch he vergeet ik helemaal te onderhandelen over mijn ring die hij zo mooi vind maar ga wel weg met een armband voor Peter. En dan haasje repje naar de synagoge, waar eerst een enorme kattenlief hebber zien zitten, en dan  5 minuten moeten wachten voor we de synagoge binnen mogen

1. Sandra en Gerrit:
    30 januari 2020
    Wel leuk dat het verhaal nog door ging.
  2. Nico odijk:
    31 januari 2020
    Mooie verhalen wij blijven jullie mooie reis graag volgen groetjes Nico & Francien
  3. Rene en Lia:
    31 januari 2020
    Weer genoten van je verhalen, Superleuk om het allemaal mee te maken, van afstand 😉
  4. Nellie:
    2 februari 2020
    Genoten weer!! Als je weer op een (kruiden)markt komt, denk dan aub even aan de zwarte kummel. Kus Nel