Overwinteren 2017 5

26 december 2017 - El Grao de Castellón, Spanje

Maar allememaggies wat is het hier stil en donker. Heerlijk geslapen dus.

Om 9.15 uur al weg en deze weg is zooo saai bllll. Echt geen reet aan. We hebben hem al een keer gereden met de Spanje reis.onderweg El groa de castellon Maar het houd wel in dat we al om 12.30 uur op de camperplek waar we willen wezen in El Grao de Castellon. Alleen is die plek net zo saai als de weg, en voor we hier kwamen hebben we nog een andere plek gezien met uitzicht op zee en achter je een sportvliegveldje waar ze parachute springen. Dus saai is dan snel omgeruild voor minder mooi maar meer te beleven.uitzicht voor   Kijk nou eens waar we voor op uitkijken, uitzicht achter  en dan aan de achterkant. Schitterend toch. Hier houden we het wel even vol hoor.

We staan er net en het volgende euvel dient zich aan. Als je in of uit de camper stapt en je stapt op het uitschuif in-opstapje wat onder de camper vandaan komt, beweegt de instapbak in de camper. Oftewel de eerste instaptree in de camper zelf. En dat is niet zoals het hoort. Dus daar gaan we weer. Peter is bezig met een extra magneetje op het bestek laatje te maken en ik schroef ondertussen de instapbak los, jongens ik heb geen idee hoe ik het anders moet omschrijven, en gelukkig komt die makkelijk los en kan ik hem keurig omhoog trekkend er uit krijgen. Blijkt dat alle schroeven los zitten. Als we thuis zijn en het niet vergeten toch maar even  goed nakijken of we het kunnen verstevigen. Maar voor nu is het weer opgelost.  Wat willen we nou , het beessie is nu 21 jaar oud en in de dik 7 jaar dat wij hem hebben komen er nu wat problemen om de hoek. Tjonge jonge mag het? Nou liever niet nee.

Giel geniet in ieder geval van het strand en, nee geen nieuwe vriendjes, tis leuk maar ze ruiken toch heel anders. HondenstrandNee dan de golven daar moet je gewoon gek tegen doen dan gaan ze wel weer wegHondenstrand 3, maar het gekke is dat ze ook weer terug komen.Hondenstrand 4

16-12  Dit is toch wel raar hoor om in je enkele T-shirtje je verjaardag te vieren. Het eerste wat ik gedaan heb is Annemiek en haar mannen bellen. Die malle hebben me der toch verwent. Wij dachten dat het om een doosje chocolade ging omdat het de koelkast in moest, maar der zit een flesje Jill Sanders no 4 in. Stelletje gekken dat het er zijn. Ben er heel blij mee want het is zo,n lekker luchtje.

Inmiddels is de camper een beetje in kerst sfeer, althans getracht dan he, gebracht. Wat balletjes opgehangen led verlichting hier en daar, rood kleedje op tafel en toch, tis veel te mooi weer om het kerstgevoel te krijgen, maar wie weet we hebben nog een week te gaan.kerst 4  Kerst 3

1. Nico en Marion:
    27 december 2017
    Heerlijk hoor om je verjaardag in een T-shirt te vieren. En lekker strandwandelingen te maken met Giel. Geniet nog lekker verder van het overwinteren en het mooie Spanje.