Engeland inspectie 3 2018 Gecanceld

2 juli 2018 - Nijkerk, Nederland

Ken je die mop van die twee die naar Engeland gingen?? Nou die gaan niet.

Vanochtend om acht uur het eerste bedrijf gebeld , die gingen het uizoekenof ze de maat hadden en tijd om het er in tezetten. Netjes terug gebeld en op beide vragen was het een Nee.

Volgende bedrijf gebeld, die wisten gelijk dat ze het niet hadden en zeker geen tijd. Derde bedrijf wilde wel maar die moesten eerst kijken waar ze een koelkast vandaan konden halen, mooi die houden we in ons achterhoofd.

De Wit in Schijndel gebeld hadden een kleinere staan  voor € 998,00 slik. Toen de ACSI gebeld om ten eerste netjes te melden hoe de zaken er voor stonden en te vragen of die nog iets wisten. Klinkt raar maar je weet maar nooit en laten die nu met Obelink aankomen , die waren wij dus even vergeten.

Obelink gebeld ja die hebben er twee staan. He he wij er heen. Tuurlijk niet die we willen maar dan maar een strook er tussen van dik 3 cm. Tot we in de koelkast zelf kijken. Zit er een vriesvakje in van 5 liter. Daar past net een ijsklontje in. Zucht, dus ook laten staan. Ja jongens soms zit het, nou ja, mee maar meer tegenvallen dat dit ?? Ik weet het niet.

Onderweg naar huis het derde bedrijf maar teug gebeld met de vraag of zij iets voor ons konden betekenen, netjes de maten van de koelkast doorgegeven en zodra ze wat weten bellen ze terug.

Dat hebben ze dan ook gedaan en als ik naar de prjis vraag sla ik steil achter over. Alleen het koelkastje zit tussen de €1200 en €1400 en dan komt het er in zetten en aansluiten er nog bij. Nee gaan we niet doen.

Dan  de ACSI maar gebeld en die had er gelukkig alle begrip voor. Ze zeggen zelf al volgend jaar in de herkansing. Gaan we dan maar doen.

De overtocht dan maar geannuleerd en helaas daar krijgen we niks van terug, nu kijken of we via de verzekering nog iets terug kunnen krijgen.

Of we nog weggaan en wanneer???? Mensen jullie merken het vanzelf als ik hier weer wat neer pen.

1. Ruud:
    Wat een pech!
    Maar die koelkast moet er toch komen
    * Heb je marktplaats in NL of Duitsland al geprobeerd of
    * Via het NKC forum jullie koelkast merk en type genoemd met de vraag naar vervanging of
    * Is een camper kerkhof in NL of Duitsland of een autosloopbedrijf
    * Heb je de fabrikant gevraagd
  2. Maarten Van Gasteren:
    2 juli 2018
    Vraag eens bij LMC na die hebben een servicepunt bij de fabriek waar de campers gebouwd worden en naar het merk kijken bv van de koelkast Dat is pech hebben wat jammer maar zonder kunnen we niet meer. succes ermee.
  3. Peter en Manja van Deventer:
    Maarten een top tip.😘
  4. Rene en Lia:
    3 juli 2018
    Jeetje wat een pech, hopen maar dat jullie een betaalbare vinden. Ga duimen voor jullie.😘
  5. Frans en lydia:
    4 juli 2018
    Hey Peter en manja wat een pech zeg nu eerst maar op zoek naar een koelkast en dan toch nog wel even weg toch .
  6. Wilma:
    17 juli 2018
    Wat een pech zeg. Dat is wel balen.