Anders dan verwacht 2017 14

15 september 2017 - Kobern-Gondorf, Duitsland

23-7 Giel is zich, net als wij trouwens , zich het apelazarus geschrokken. Het zonnescherm stond uit en in eens een windvlaag die het hele ding omhoog zwiept en boven het dak van de camper uitgooit. Het loopt gelukkig goed af. De bevestiging is jammer genoeg wel door de binnen beplating heen getrokken en de voorkant staat zo'n drie centimeter van de camper af.Kobern-Gondorf3  Kobern-Gondorf6 En omdat we van die handige henkies zijn weet Peter het gelukkig weer provisorisch te maken.Kobern-Gondorf5 Giel kunnen we niet maken die vond het al niks maar komt nu helemaal niet meer in de buurt van de camper. Ach het leuke van vandaag is , is dat ik in de moezel heb gebadderd. Languit liggend, heb ik mijn haar maar gewassen. Zwemmen ging niet, eer dat je wat dieper water had waren je voeten opengehaald aan de  keien en kwam je in de stroom terecht. Giel vond het weer eens helemaal niks die sukkel blijft gewoon als malle pietje aan de kant staan te blaffen, zo van  doe niet zo stom mal mens en kom er uit.

Mijn hemel wat een vakantie, eerst twee keer een bod gehad op het huis beide afgewezen en ons tegenbod uiteindelijk geaccepteerd door de huidige huurster.

Dan komt Peter teug van een stuk fietsen en heeft een heel gezellig, echt heel gezellig, was zo'n gezellig pleintje gevonden wat er echt heel gezellig uitzag dus of ik even mee ga naar dat hele gezellig pleintje om te zien hoe gezellig het daar wel niet was.gezellig pleintje Dus daar gaan we weer met zijn drieën, naar dat volgens Peter hele gezellige pleintje en ja het was gezellig en wat doe je als het gezellig is dan ga je daar gezellig zitten en nog gezelliger en hapje eten en dat was me der toch lekker en gezellig. kobernHet afrekenen was het aller gezelligste, want alle drie, Giel had onder tafel mee gegeten zoveel was het, koste het hele gezellige gedoe maar €31.50 incl koffie.

1. Maarten Van Gasteren:
    15 september 2017
    Hiep hiep hoera het is gelukt met de verkoop van het huis
    Gefeliciteerd met dat in elk geval maar wat een pech met jullie camper wat een windvlaag kan doen succes met de reparatie