Anders dan verwacht 2017 13

14 september 2017 - Kobern-Gondorf, Duitsland

Eindelijk na dik twaalf omleidingen, waar we de eerste keer weer bijna in Lauterbach terug waren, staan we in Koblenz. Was vroeger gratis maar nu moet je er wel €5.00 voor betalen. Het zijn de bedragen niet. Naast ons staat een leuk jong duits stel, die vertelde dat ze vannacht om half één aankwamen en dat er toen steeds meer Ierse zigeuners het terrein op kwamen. Ze maken inderdaad veel lawaai en of ze net als alle andere betalen vragen we ons maar af. We gaan gewoon lekker een eind wandelen langs de moezel.Koblenz3  Koblenz6  Koblenz7 Koblenz8

Oei als we terug zijn komt er zelfs de politie er aan en buiten staan nog vijf auto's incl. honden. Dit wordt vervelend, en het sfeertje wat grimmiger. Peter heeft er geen zin meer in dus zoeken we een andere stek.

Kijk ff buiten Koblenz ook aan de moezel een plekje gevonden tis net zeventien kilometer dus gaan met die banaan. En op dat kleine stukje kom je dan een camper tegen die niet weet wat hij wil.Koblenz2

Als we er aan komen bij Kobern-Gondorf is het er druk maar gelukkig nog twee plekjes over. He he kunnen we rustig slapen, dat hopen we dan want er blijkt een trein vlak naast de camperplek te rijden.

Moet trouwens nog even zeggen dat we weer trots zijn op een kleinkind. Faye heeft haar A diploma gehaald en zo  jammer dat we er niet bij konden zijn.