Anders dan verwacht 2017 1

30 juni 2017 - Bad Endbach, Duitsland

29-6

Ik heb wel eens geschreven dat weggaan bij ons nog wel eens anders verloopt dan gepland, maar denk dat dit wel, tot nog toe, de top is.

Eerst zouden we vandaag de 29ste weggaan maar dan belt er woensdag iemand vanuit Zeeland die interesse heeft in de Volvo en of hij kan komen kijken. Ja daar wacht je dan maar op he? Das het voordeel van niet boeken en afspraken met anderen. Dus Donderdagochtend eerst de Volvo bij de camper boer op gehaald en getracht de stoelen nog iets schoner te krijgen. Zitten we aan een bakkie met Marianne hier van het park gaat de telefoon. Ze komen niet !!! Nou ja omdat we nu toch al besloten hadden om vrijdag weg te gaan hebben we lekker op ons gemak de geschilderde deuren er in gehangen en netjes de camper ingeruimd. s 'Middags komt Jan van Marianne nog even zijn neus laten zien en vind de verandering van de camper mooi. Lijkt veel lichter vind hij en dat vinden wij ook.

En omdat Sabrina met de kinderen en Wilco een weekje in het huisje komen moeten we toch ook zorgen dat alles schoon is . Dus het beddengoed van de camper in de slaapkamer gegooid, kunnen we daar onder slapen en gaat dat morgen weer terug de camper in. Slapen zij in een lekker schoon bed.

Dan nog even naar Blokker voor de bekende curver bakjes die je aan elkaar kunt haken die, als we goed gemeten hebben, precies in het laatje passen. Volgens ons hebben we nu alles.

30-6 He he we kunnen  Giel is uitgelaten en is er klaar voor.

Giel wil weg

De navigatie dan instellen en hu kan dat nou? De Falk start niet op, dan aan de lader, 10minuten later  nog niks, 15 min later nog niet. Dan de Garmin die heeft ook een update gehad. Oneeeeee die kan de kaarten niet vinden, dat hebben we al eens meer gehad en toen heb ik hem weggebracht omdat ik er niet uit kwam. Heerlijk, heerlijk, twee navigatie 's die het geen van beiden doen. Tja wat is nu wijsheid, lekker duur begin van de vakantie , dus een Tom Tom gekocht. Zo he he nu kunnen we echt weg. Dan op de A30 net voor Arnhem kom ik er achter dat mijn paspoort nog thuis ligt op de printer en die heb je nodig voor het ritje Polen, Tsjechië, Slowakije, wat we van plan zijn te maken. O shit ook dat nog weer terug. Voor je je afvraagt waarom mijn paspoort op de printer ligt, nou ik moest ergens een kopietje voor maken. Zo simpel is het en zo simpel vergeet je je paspoort dan. Ach ieder nadeel heeft zijn voordeel, Giel wordt nog even uitgelaten. Zal toch niet zo blijvenOok een goed begin, ach zal wel weer droog worden.

En dan ja echt waar om twaalf uur rijden we weer weg. Eerste stop  word Bad Endbach. Onderweg zien we weer het een en anderAnders dan verwacht 1Anders dan verwacht  3

De Tom Tom doet zijn werk goed en om vijf uur komen we op de camperplek aan. Die ziet er mooi uit maar we zijn toch ook nieuwsgierig naar de camperplek naast de camping die vijf km verder op is. Dus ach die vijf kilometer moet kunnen. Nou ze waren het niet waard wat een armoe zooitje en dan nog volop in de wind ook, weer snel terug naar de camperplek. Onbegrijpelijk maar we staan er helemaal alleen en dat bij zo'n mooie plek vlakbij een therme bad. Als ik Giel uitlaat weet ik niet wat ik zie als ik achter de camper naar beneden loop. Een en al park met speeltoestellen, water speel apparaten, trimtoestellen en een prachtig onderhouden park. Maar het zwembad heb ik niet gevonden.

1-7 s'Ochtends toch eerst even de andere kant op en kijk daar is de ingang van het zwembad. En dat blijkt weergaloos groot te zijn. Als we terug komen staat de camper start klaar om weg te gaan. Dresden here we come!!

1. Nico odijk:
    3 augustus 2017
    Mooie verhalen lees graag het vervolg van de reis
  2. Maarten Van Gasteren:
    3 augustus 2017
    Mooi en de privéchauffeur achter het stuur hij is al helemaal gewend zo te zien en als ze hem zien zitten komen er geen vreemde aan de camper.
  3. Francien kruijs:
    3 augustus 2017
    Nou jullie hebben nooit een saaie vakantie voor ons wel weer leuk om te lezen veel plezier nog .
  4. Elly:
    13 september 2017